Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki/Deutsch

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3705 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH); Mailowe i/lub telefoniczne, procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. hiszpański i j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3732 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za administracyjno-logistyczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów hiszpańsko- i anglo-języcznych użytkowników sprzętu IT znanej, globalnej marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. francuski/French speaker/Français

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3752 dni
    Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie francuskojęzycznych Klientów. Administracyjno/logistyczne wsparcie użytkowników sprzętu IT lub techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki/Deutsch/German

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3753 dni
    Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Procedurowe, telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników największej witryny aukcyjnej on-line, lub wsparcie administracyjno logistyczne oraz techniczne...
  • Customer Service Specialist – Italian Speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3761 dni
    Primary job responsibilities Administrative/logistic support to Italian and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment - for big brand in IT Industry.
  • Team Manager – j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3766 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad pracą agentów, zarządzanie treścią konsultacji oraz prowadzenie administracji spraw osobowych zespołu. Szczegółowe obowiązki obejmują min. - Stały monitoring rozmów agentów z klientami; - Coaching i...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki oraz j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3772 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH) oraz klientów anglojęzycznych (obszar UK i RPA). Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników glukometrów lub sprzętu IT, znanych globalnych marek - pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. angielski i j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3782 dni
    Zakres obowiązków Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie anglo- i polskojęzycznych Klientów (obszar UK i PL). Techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD (pierwsza linia wsparcia).
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3792 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych: techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów polskojęzycznych - użytkowników urządzeń GSM i AGD lub RTV, znanej, globalnej marki, lub telefoniczne i mailowe...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. francuski//Français

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3792 dni
    Zakres obowiązków Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie francuskojęzycznych Klientów. Techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD (pierwsza linia wsparcia).
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki oraz j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3803 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH) oraz klientów anglojęzycznych (obszar UK i RPA). Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników glukometrów lub sprzętu IT, znanych globalnych marek - pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3810 dni
    Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie niemieckojęzycznych Klientów (obszar D-A-CH). Procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie internetowej witryny aukcyjnej lub wsparcie użytkowników sprzętu...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. rosyjski/Русский язык

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3843 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne i mailowe techniczne wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego (drukarki i laptopy), firmy będącej liderem w branży.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki oraz j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3848 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH) oraz klientów anglojęzycznych (obszar UK i RPA). Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników glukometrów lub sprzętu IT, znanych globalnych marek - pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. rumuński/(Românӑ, Romanian)

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3856 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne, techniczne wsparcie rumuńskojęzycznych Klientów - użytkowników sprzętu RTV/AGD, wiodącego producenta.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

9

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa