Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3753 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych: techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów polskojęzycznych - użytkowników urządzeń GSM i AGD lub RTV, znanej, globalnej marki, lub telefoniczne i mailowe...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. francuski//Français

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3753 dni
    Zakres obowiązków Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie francuskojęzycznych Klientów. Techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD (pierwsza linia wsparcia).
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki oraz j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3764 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH) oraz klientów anglojęzycznych (obszar UK i RPA). Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników glukometrów lub sprzętu IT, znanych globalnych marek - pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3771 dni
    Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie niemieckojęzycznych Klientów (obszar D-A-CH). Procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie internetowej witryny aukcyjnej lub wsparcie użytkowników sprzętu...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. rosyjski/Русский язык

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3804 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne i mailowe techniczne wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego (drukarki i laptopy), firmy będącej liderem w branży.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki oraz j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3809 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH) oraz klientów anglojęzycznych (obszar UK i RPA). Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników glukometrów lub sprzętu IT, znanych globalnych marek - pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. rumuński/(Românӑ, Romanian)

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3817 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne, techniczne wsparcie rumuńskojęzycznych Klientów - użytkowników sprzętu RTV/AGD, wiodącego producenta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j.polski oraz podstawowy j.niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3819 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Mailowe i telefoniczne (połączenia przychodzące) wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3834 dni
    Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie niemieckojęzycznych Klientów z obszaru D-A-CH. Procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie internetowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Customer Service Professional – Spanish speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3834 dni
    Primary job responsibilities Successful candidate will be responsible for supporting Spanish speaking customers – telephone and mail, technical support. First technical line for users of white goods and electronic household devices (ie. TVs, DVDs, washing machines, refrigerators).
  • Customer Service Professional – French and English speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3834 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities Telephone and e-mail customer service; administrative, logistic support to French and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment - for big brand in IT Industry.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. łotewski/latviešu valoda

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3834 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne, techniczne wsparcie łotewsko- i rosyjskojęzycznych Klientów - użytkowników sprzętu RTV/AGD, wiodącego producenta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. rosyjski / Русский язык

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3838 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne i mailowe techniczne wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego (drukarki i laptopy), firmy będącej liderem w branży.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki oraz j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3848 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH) oraz klientów anglojęzycznych (obszar UK i RPA). Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników glukometrów lub sprzętu IT, znanych globalnych marek - pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j.polski oraz podstawowy j.niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3851 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Mailowe i telefoniczne (połączenia przychodzące) wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

7

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa