specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem; Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji; Dbanie o wizerunek firmy; Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji; Współpraca międzydziałowa;
Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
Specjalista ds. obsługi klienta - j. rumuński/(Românӑ, Romanian)
Specjalista ds. obsługi klienta - j. rumuński/(Românӑ, Romanian)
SITEL Polska
Warszawa
praca stacjonarna
3823 dni temu
Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - j. rumuński/(Românӑ, Romanian)
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne, techniczne wsparcie rumuńskojęzycznych Klientów - użytkowników sprzętu RTV/AGD, wiodącego producenta.
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie; Native/biegła znajomość języka łotewskiego i rosyjskiego w mowie i w piśmie; Znajomość języka angielskiego lub języka polskiego (szkolenia i systemy wewnętrzne); Praktyczna wiedza z zakresu obsługi sprzętu komputerowego; Umiejętność obsługi komputera i aplikacji MsOffice; Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; Dobra dykcja; Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta i zainteresowania techniczne mile widziane.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; Atrakcyjne warunki zatrudnienia; Zdobycie doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się organizacji; Szansę na awans w strukturach organizacji; Szkolenia; Pakiet socjalny; Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym zespole.
O nas
Sitel współpracuje z wieloma światowymi markami, wykorzystując przemiany dokonujące się w przemyśle i umożliwiając klientom zdobycie cennego doświadczenia. Sitel jest również jednym z wiodących światowych dostawców usług outsourcingowych. Dzięki swojemu trzydziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu ponad siedemdziesięciu pięciu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami. Usługi wsparcia dla ponad czterystu klientów prowadzone są w 146 centrach zlokalizowanych w 22 krajach. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych globalnych marek w 48 językach. Wejdź na Sitel.com i dowiedz się więcej.
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem; Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji; Dbanie o wizerunek firmy; Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji; Współpraca międzydziałowa;
Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.