W związku z dalszym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - j. francuski//Français
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Zakres obowiązków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie francuskojęzycznych Klientów. Techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD (pierwsza linia wsparcia). Oczekiwania wobec kandydatów
Biegła/bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i w piśmie; Wykształcenie minimum średnie Znajomość języka angielskiego lub języka polskiego (potrzebna do komunikacji wewnętrznej); Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze; Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office; Dobra organizacja pracy; Umiejętność pracy w zespole; Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.
Oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie; Szkolenia z zakresu wspieranych produktów i usług przygotowujące do pracy; Korzystne warunki zatrudnienia; Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin (od pn.-pt. w godz. 9.00-17.00); Dla studentów możliwe zatrudnienie również na podstawie umowy zlecenia; Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia; Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.
|
O nas
Dbanie o klientów jest czynnikiem, który zwiększa ich wydatki konsumenckie, dlatego też Sitel umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta. Sitel, dzięki swojemu dwudziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu pięćdziesięciu ośmiu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami w sposób zapewniający przewidywalny i mierzalny dochód z inwestycji w klienta, udoskonalając sprzedaż i zwiększając wydajność. Globalne rozwiązania Sitela obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta, wsparcie techniczne, a także programy obsługi mediów społecznościowych. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 centrach w 23 krajach Ameryki Północnej i Południowej, w Europie, Afryce i w krajach Azji i Pacyfiku. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych w 40 językach. Sitel jest korporacją zamkniętą, w której większość udziałów należy do kanadyjskiej spółki Onyx Corporation.
Więcej informacji znajdziesz na: www.sitel.com. |
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.