W związku z dalszym rozwojem, do naszego biura w Warszawie, poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych: techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów polskojęzycznych - użytkowników urządzeń GSM i AGD lub RTV, znanej, globalnej marki, lub telefoniczne i mailowe wsparcie klientów dużej sieci elektromarketów oraz realizację procesu sprzedaży (rozmowy przychodzące).
Oczekiwania
Wykształcenie minimum średnie; Biegła znajomość języka polskiego; Znajomość języka angielskiego mile widziana; Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta/sprzedaży mile widziane; Zainteresowania techniczne (urządzenia GSM/AGD/RTV) mile widziane; Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze; Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office; Operatywność; Umiejętność dobrej organizacji pracy; Umiejętność pracy w zespole; Dobra dykcja; Dyspozycyjność do pracy również w weekendy (do odbioru w ciągu tygodnia).
Oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji;< Korzystne warunki zatrudnienia; Elastyczne godziny pracy, również w niepełnym wymiarze czasu pracy; Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (dla studentów możliwe jest również zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia); Szkolenia; Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym zespole; Możliwość awansu w strukturach organizacji.
|
O nas
Dbanie o klientów jest czynnikiem, który zwiększa ich wydatki konsumenckie, dlatego też Sitel umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta. Sitel, dzięki swojemu dwudziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu pięćdziesięciu ośmiu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami w sposób zapewniający przewidywalny i mierzalny dochód z inwestycji w klienta, udoskonalając sprzedaż i zwiększając wydajność. Globalne rozwiązania Sitela obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta, wsparcie techniczne, a także programy obsługi mediów społecznościowych. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 centrach w 23 krajach Ameryki Północnej i Południowej, w Europie, Afryce i w krajach Azji i Pacyfiku. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych w 40 językach. Sitel jest korporacją zamkniętą, w której większość udziałów należy do kanadyjskiej spółki Onyx Corporation.
Więcej informacji znajdziesz na: www.sitel.com. |
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.