Sitel jest liderem w branży Business Process Outsourcing (BPO). Już ponad 20 lat działamy nieprzerwanie w ponad 155 lokalizacjach na całym świecie. W Polsce rozpoczęliśmy swoją działalność w październiku 2004 roku zaledwie z kilkunastoosobowym zespołem. Obecnie nasz zespół liczy już ponad 500 osób.
W związku z dalszym rozwojem firmy, Sitel Polska poszukuje Pracowników na stanowisko:
j. czeski
Zakres obowiązków
Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za wsparcie telefoniczne i mailowe czeskojęzycznych użytkowników sprzętu RTV/AGD lub glukometrów. Pierwsza linia wsparcia technicznego (telefony przychodzące i wychodzące oraz zapytania mailowe).
Oczekiwania wobec kandydatów
- Native/biegła znajomość języka czeskiego - warunek konieczny,
- Dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego,
- Rozwinięte zdolności interpersonalne,
- Praktyczna umiejętność obsługi komputera,
- Dobra organizacja pracy własnej,
- Doświadczenie w obsłudze klienta/wsparciu technicznym lub opiece medycznej diabetyków będzie atutem.
Oferujemy
- Umowę o pracę,
- Pracę w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Szkolenia, szansę na rozwój zawodowy w strukturach firmy,
- Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karta Multisport, premie, świadczenia w ramach ZFŚS).
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7."
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.