Sitel jest liderem w branży Business Process Outsourcing (BPO). Już ponad 20 lat działamy nieprzerwanie w ponad 155 lokalizacjach na całym świecie. W Polsce rozpoczęliśmy swoją działalność w październiku 2004 roku zaledwie z kilkunastoosobowym zespołem. Obecnie nasz zespół liczy już ponad 500 osób.
W związku z dalszym rozwojem firmy, Sitel Polska poszukuje Pracowników na stanowisko:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH);
- Mailowe, procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line;
- Lub telefoniczne i mailowe wsparcie diabetyków - użytkowników glukometrów znanej globalnej marki - pierwsza linia wsparcia.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
- Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
- Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klientów;
- Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin w czasie szkoleń (możliwy tryb dzienny lub wieczorowo-weekendowy).
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się korporacji;
- Korzystne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (lub umowy zlecenia dla studentów);
- Możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin (minimum 0,5);
- Elastyczny grafik;
- Szansę na awans wewnętrzny;
- Pakiet socjalny;
- Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym zespole.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7."
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.