Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym.
Opis stanowiska: Nadzorowanie pracy zespołów sprzedaży telefonicznej, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych, Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zlecającymi kampanie, Tworzenie...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadzorowanie jakości rozmów prowadzonych przez agentów, Prowadzenie szkoleń wdrażających oraz prowadzenie cyklicznych szkoleń podnoszących kompetencje zespołu , Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych, Przygotowanie grafików pracy podległych pracowników oraz...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kontrolowanie pracy i wyników zespołu sprzedażowego (Telemarketerów), Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Wdrażanie nowych pracowników, Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych, Przygotowanie grafików pracy...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Kontrolę jakości rozmów Konsultantów, Prowadzenie szkoleń oraz coachingów jakościowych, Przygotowywanie oraz aktualizację materiałów jakościowych, Przygotowanie oraz przeprowadzanie testów z jakości, Odsłuch i obsługę reklamacji klientów.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Kontrolowanie pracy i wyników zespołu sprzedającego terminale płatnicze, Wdrażanie nowych pracowników, Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych, Przygotowanie grafików pracy...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Zadania: Prowadzenie i organizacja szkoleń wstępnych dla pracowników, w obszarze produktów głównie bankowych/ubezpieczeniowych oraz sprzedaży, Przeprowadzanie coachingów, Prowadzenie warsztatów z zakresu umiejętności sprzedażowych, standardów obsługi klienta oraz kompetencji miękkich,...
Zakres obowiązków: Terminowa i profesjonalna obsługa telefonicznych zgłoszeń Klientów w ramach obsługiwanej infolinii przychodzącej, Inicjowanie działań sprzedażowych z Klientami podczas prowadzenia obsługi posprzedażowej, Umiejętna identyfikacja potrzeb klienta w celu sprzedaży...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Obowiązki: instalacja i deinstalacja terminali płatniczych, serwis terminali płatniczych, serwis systemu kierowania ruchem, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach), weryfikacja otrzymanego sprzętu, wysyłka oraz odbiór terminali.
Zadania: Prowadzenie szkoleń wstępnych dla konsultantów telefonicznych (zespoły sprzedażowe, produkty bankowe lub ubezpieczeniowe), Przeprowadzanie coachingów, Prowadzenie warsztatów z zakresu sprzedaży i kompetencji miękkich, Przygotowywanie i aktualizacja materiałów szkoleniowych,...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie zespołem Konsultantów, Monitoring pracy zespołu, Dbanie o realizację planów sprzedażowych i celów jakościowych, Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych, Motywowanie zespołu, Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień.
Key Responsibilities: Managing areas of Field Service, Help Desk and Commissioning services in Poland, Actively managing Team to ensure KPI levels and quality standards, Identifying and determining key priorities implementing process and system improvements and changes to increase effectiveness,...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.