Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
Zobacz więcej ofert pracy

Project Manager Call Center

Mellon Poland Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
2280 dni temu


Mellon Poland Sp. z o.o. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Wierzymy, że nasz sukces to nasza kadra, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby umożliwić Ci pracę, która rozwinie Twoje pasje i wykorzysta Twoje talenty. Każdego dnia wspieramy Twój rozwój i Twoją innowacyjność, zapewniając Ci nowe cele i nowe wyzwania.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Project Manager Call Center

Miejsce pracy: Łódź
PM/03/Łódź

 

 

Opis stanowiska:
  • Nadzorowanie pracy zespołów sprzedaży telefonicznej,
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych,
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zlecającymi kampanie,
  • Tworzenie raportów, analiz i zestawień.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców telefonicznych,
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
  • Umiejętność motywowania pracowników,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresowych,
  • Znajomość języka angielskiego będzie atutem,
  • Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat studiów zaocznych.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie oparte o podstawę i system prowizyjny,
  • Samodzielne stanowisko i duże możliwości rozwoju,
  • Dynamiczne środowisko i nowoczesne otoczenie,
  • Pakiet socjalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych - tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)”
 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...