Mellon Poland Sp. z o.o. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Wierzymy, że nasz sukces to nasza kadra, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby umożliwić Ci pracę, która rozwinie Twoje pasje i wykorzysta Twoje talenty. Każdego dnia wspieramy Twój rozwój i Twoją innowacyjność, zapewniając Ci nowe cele i nowe wyzwania.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Project Manager Call Center
Miejsce pracy: Łódź
PM/03/Łódź
Opis stanowiska:
- Nadzorowanie pracy zespołów sprzedaży telefonicznej,
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych,
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zlecającymi kampanie,
- Tworzenie raportów, analiz i zestawień.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców telefonicznych,
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
- Umiejętność motywowania pracowników,
- Wysokie zdolności interpersonalne,
- Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresowych,
- Znajomość języka angielskiego będzie atutem,
- Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat studiów zaocznych.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Wynagrodzenie oparte o podstawę i system prowizyjny,
- Samodzielne stanowisko i duże możliwości rozwoju,
- Dynamiczne środowisko i nowoczesne otoczenie,
- Pakiet socjalny.