Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1201 dni
Opis stanowiska: kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska masowe i etatowe, współpraca z agencjami doradztwa personalnego, portalami pracy etc., kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku pracy, administracja benefitem pracowniczym, wsparcie działu HR w obszarze...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1250 dni
Obowiązki: Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych, Sporządzanie i opiniowanie umów, regulaminów, klauzul zgód, klauzul informacyjnych, polityk, oraz innych dokumentów dotyczących przetwarzania danych osobowych; Monitorowanie zamian w prawie w...
Co będzie należało do Twoich zadań? Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania, Wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych oraz rozwiązywanie, problemów związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem, Dbanie o bezpieczeństwo i najwyższy poziom...
Do obowiązków należeć będzie: instalacja i deinstalacja terminali płatniczych, serwis terminali płatniczych, serwis systemów kolejkowych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach), weryfikacja otrzymanego sprzętu, wysyłka oraz odbiór terminali.
Obowiązki: Obsługa kadrowo-płacowa pracowników, Prowadzenie oraz sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów zleceń, Rejestrowanie do ubezpieczeń społecznych - ZUA, ZWUA, ZCNA, Sporządzanie świadectw pracy.
Opis stanowiska: rozliczanie projektów unijnych, tworzenie zestawień dotyczących budżetu, kontakt z instytucjami zewnętrznymi, przygotowywanie dokumentów związanych z rozliczaniem inwestycji, przygotowywanie dokumentacji dot. projektu.
Obowiązki: instalacja i deinstalacja terminali płatniczych, serwis terminali płatniczych, serwis systemu kierowania ruchem, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach), weryfikacja otrzymanego sprzętu, wysyłka oraz odbiór terminali.
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty bądź udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kontrolowanie pracy i wyników zespołu sprzedażowego (Telemarketerów), Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Wdrażanie nowych pracowników, Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych, Przygotowanie grafików pracy...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Obowiązki: instalacja i deinstalacja terminali płatniczych, serwis terminali płatniczych, serwis systemu kierowania ruchem, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach), weryfikacja otrzymanego sprzętu, wysyłka oraz odbiór terminali.
Oczekiwania: Doświadczenie w pracy na stanowisku Księgowej/Samodzielnej Księgowej (minimum 5 lat), Znajomość przepisów podatkowych w szczególności dot. Podatku VAT (sprzedaż zwolniona i opodatkowana a rozliczania faktur zakupowych, samochody osobowe w działalności), Podstawowa znajomość...
Obowiązki: instalacja i deinstalacja terminali płatniczych, serwis terminali płatniczych, serwis systemu kierowania ruchem, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach), weryfikacja otrzymanego sprzętu, wysyłka oraz odbiór terminali.
Obowiązki: instalacja i deinstalacja terminali płatniczych, serwis terminali płatniczych, serwis systemu kierowania ruchem, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach), weryfikacja otrzymanego sprzętu, wysyłka oraz odbiór terminali.
Zadania: planowanie i realizacja sprzedaży (przygotowywanie wycen, ofert handlowych, obsługa zamówień, uruchamianie zleceń, koordynacja dostaw) bieżąca komunikacja z klientami, rozliczanie sprzedaży, poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.