Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania.
Mellon Poland jest laureatem licznych nagród w tym „Gepardy Biznesu 2016”, którą Instytut Europejskiego Biznesu przyznał za wzrost wartości spółki o 21,8%.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Technik mobilny / Serwisant terminali płatniczych i Systemu Kolejkowego
Miejsce pracy: Gdańsk, Gdynia, Kościerzyna, Lębork, Sopot
Obowiązki:
- instalacja i deinstalacja terminali płatniczych,
- serwis terminali płatniczych,
- serwis systemu kierowania ruchem,
- szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach),
- weryfikacja otrzymanego sprzętu,
- wysyłka oraz odbiór terminali.
Oczekujemy:
- gotowości do świadczenia usług w trybie 24/7,
- prawa jazdy i własnego samochodu,
- min. 2 lat doświadczenia w zakresie świadczenia usług serwisowych,
- wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
- współpracę umożliwiającą rozszerzenie zakresu świadczonych usług w obsługiwanym obszarze,
- możliwość rozwoju w międzynarodowej, największej na polskim rynku firmie serwisującej terminale POS,
- dużą samodzielność pracy,
- współpracę na zasadzie własnej działalności gospodarczej