Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania.
Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisku:
Specjalista ds. Jakości (Call Center)
Miejsce pracy: Łódź
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Kontrolę jakości rozmów Konsultantów,
- Prowadzenie szkoleń oraz coachingów jakościowych,
- Przygotowywanie oraz aktualizację materiałów jakościowych,
- Przygotowanie oraz przeprowadzanie testów z jakości,
- Odsłuch i obsługę reklamacji klientów.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Call Center, najlepiej w obszarze bankowości,
- Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat studiów zaocznych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, poczucie humoru.
Oferujemy:
- Komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie,
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie - część stałą oraz system premiowy,
- Pakiet socjalny.