Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania.
Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisku:
Team Leader
Miejsce pracy: Warszawa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Kontrolowanie pracy i wyników zespołu sprzedażowego (Telemarketerów),
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
- Wdrażanie nowych pracowników,
- Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych,
- Przygotowanie grafików pracy podległych pracowników oraz bieżące organizowanie i rozliczanie czasu pracy,
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
- Raportowanie do Kierownika Projektu.
WYMAGANIA:
- Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem sprzedaży telefonicznej,
- Preferowane doświadczenie w obszarze bankowości lub w branży wydawniczej,
- Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat studiów zaocznych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Wysokie zdolności interpersonalne,
- Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, inicjatywa, poczucie humoru.
OFERUJEMY:
- Komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie,
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju,
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole,
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie - część stałą oraz system premiowy,
- Pakiet socjalny.