Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...
Mellon Poland Sp.z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Team Leader Zespołu Sprzedaży Telefonicznej
Miejsce pracy: Warszawa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
Kontrolowanie pracy i wyników zespołu sprzedającego terminale płatnicze,
Wdrażanie nowych pracowników,
Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych,
Przygotowanie grafików pracy podległych pracowników oraz bieżące organizowanie i rozliczanie czasu pracy,
Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
Raportowanie do Kierownika Projektu.
WYMAGANIA:
Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem sprzedaży telefonicznej,
Doświadczenie przy realizacji projektów bankowych/ubezpieczeniowych,
Umiejętność motywowania zespołu do osiągania jak najwyższych wyników,
Umiejętność pracy pod presją czasu,
Wysokie zdolności interpersonalne,
Duża samodzielność oraz obowiązkowość.
OFERUJEMY:
Komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie,
Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju,
Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole,
Umowę o pracę,
Atrakcyjne wynagrodzenie - część stałą oraz system premiowy,
Pakiet socjalny (multisport oraz prywatna opieka medyczna).
Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...