Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1372

  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem; Bieżące raportowanie w systemach;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Gniezno, ul. Pałucka 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Konsultant Klienta

    PGE Obrót S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: obsługa Klientów Indywidualnych zgodnie z obowiązującymi w PGE Obrót S.A. procedurami, zawieranie umów sprzedaży lub usługi kompleksowej dla gospodarstw domowych i small biznesu oraz obsługa zawartych umów; sprzedaż produktów i...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem; Bieżące raportowanie w systemach;
  • KGL S.A.
    specjalista (mid)
    10 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Gniezno, ul. Pałucka 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista ds. sprzedaży w branży produktów dla zwierząt

    Over Group   Łódź, Polesie, Blisko ogrodu zoologicznego    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 7 000 zł brutto/mies.
    10 godz.
    Zadania: Nie tylko handlowiec stacjonarny, ale i doradca - bądź specjalistą w swojej dziedzinie i zdobywaj uznanie Klientów poprzez zrozumienie, profesjonalne wsparcie i odpowiedź na jego potrzeby. Będziesz sprzedawać cenione przez Klientów preparaty pielęgnacyjne i mineralno-witaminowe dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży zagranicznej z językiem hiszpańskim

    Hanipol f.h. Arkadiusz Hanik   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługę zamówień klienta w systemie. Uczestnictwo w targach w Europie i na Świecie oraz organizację spedycji do dystrybutorów.
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Asystent działu zakupów

    Cukiernia P. Chojecki   Skierniewice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Obowiązki: kontakt z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi; kontrola stanu surowców oraz składanie zamówień; sporządzanie listy zapotrzebowania surowców; wprowadzanie do systemu surowców; pozyskiwanie specyfikacji surowców od dostawców;
  • Patient Care Specialist

    Jutro Medical Sp z o.o.   Warszawa, al. Jana Pawła II 27    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  część etatu
    10 godz.
    Zadania: koordynacja ścieżki komunikacji z pacjentem - czasami będziesz umawiać pacjenta na wizytę lekarską, a innym razem trzeba będzie wytłumaczyć czym jest POZ, o co chodzi z deklaracją, czy też jak się do nas zapisać; wsparcie pacjentów w rozwiązywaniu ich problemów...
  • Travel Advisor with Finnish

    Concentrix   Warszawa, Aleja Solidarności 171    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
  • Travel Advisor with Japanese

    Concentrix   Warszawa, Aleja Solidarności 171    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
  • Travel Advisor with English

    Concentrix   Warszawa, Aleja Solidarności 171    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Zawsze Pomorze   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów reklamowych Wydawcy, w tym obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi (kontakt mailowy, telefoniczny oraz bezpośredni podczas...
  • Sales Manager

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Responsibilities: Defining and implementing the sales strategic business plan amongst the area to achieve growth, hit sales targets and drive profitable margin; Building and promoting LOTAMS Capabilities, developing a strong relationship with our current customers and the new ones; Proactive...
  • Inżynier Sprzedaży w Zespole Instalacji PPOŻ i Niskich Prądów

    Apleona Polska sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zadania: Spotkania z klientami, Przygotowywanie ofert i prezentacji dla klientów z zakresu Instalacji SSP, DSO, SUG, CCTV, KD, SSWIN, Okablowania strukturalnego; Prowadzenie negocjacji handlowych, Monitorowanie informacji rynkowych oraz działań konkurencji; Stała analiza rynku i konkurencji oraz...
  • T-Mobile Polska
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Handlowiec w branży OZE

    ERGOS sp. z o.o.   Brodnica    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 50 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twoje zadania będą obejmować: Profesjonalne doradztwo i sprzedaż naszych produktów OZE; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji; Podpisywanie umów i raportowanie działań; Dbanie o rozwój wizerunku naszej firmy; Kogo szukamy? Handlowców z umiejętnością...
  • BARTEX BARTOL Sp. z o.o. Sp.k.
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Dlaczego miałbyś u nas pracować? Będziesz miał możliwość sprzedawania starannie wyselekcjonowanych trunków z całego świata bezpośrednio od producenta. Będziesz pracował w firmie dbającej o środowisko i pozyskującej energię z odnawialnych źródeł. W naszej firmie stawiamy na...
  • Pracownik w Zespole Handlu Zagranicznego

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 godz.
    współpraca z dostawcami międzynarodowymi efektywna współpraca z obecnymi zagranicznymi dostawcami poszukiwanie nowych dostawców zagranicznych dbałość o terminowość dostaw i realizację umów administrowanie procesem zakupowym monitorowanie rynku i konkurencyjnych ofert ścisła...
  • Specjalista ds. Obsługi Szkód Zagranicznych

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Współpraca z zagranicznymi partnerami w zakresie obsługi szkód komunikacyjnych; Realizacja procesu obsługi szkód zgodnie z obowiązującymi przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Analiza dokumentacji w obsługiwanych sprawach w tym dokumentacji prawnej i zagranicznej; Prowadzenie...
  • Specjalista ds. finansowych

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Główne obowiązki: analiza propozycji budżetu badania i weryfikowanie treści protokołu pod kątem procedur oraz ich wycena; bieżące i zgodne z umową o prowadzenie badania w zakresie przygotowywania rozliczeń i faktur dotyczących wykonanych w ramach badania procedur medycznych (zgodne z...
  • Pełnomocnik finansowy

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Nazwa stanowiska: pełnomocnik finansowy Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej projektów realizowanych w WUWr. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem rzeczowo- finansowym oraz budżetami projektów...
  • Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) –...
  • GAMMA Sp. z o.o.
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    realizacja i prowadzenie kontraktów handlowych o charakterze B2B; pozyskiwanie nowych kontraktów handlowych B2B; prowadzenie prezentacji oprogramowania CAD; utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi klientami firmy; uczestniczenie w akcjach marketingowych;
  • Prudential Polska Sp. z o.o.
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    12 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Przedstawiciel handlowy - Systemy zabezpieczeń elektronicznych (systemy alarmowe, systemy monitoringu)​

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    12 godz.
    Jakie będą Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów Organizacja spotkań biznesowych i negocjacje handlowe; Realizacja polityki sprzedażowej i założonych celów sprzedażowych firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu, nadzór nad jego realizacją przy wsparciu...
  • Senior Technical Specialist

    ManpowerGroup   Tarnowo Podgórne    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Job Tasks: Provide pre- and after - sales expert technical support to customers, ensuring product satisfaction through accurate guidance on specifications and applications; Oversee the application process on-site, ensuring correct product usage and adherence to technical guidelines; Recommend the...
  • Doradca Techniczno-Handlowy

    WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.   śląskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis stanowiska: mobilny charakter pracy, odpowiedzialność za realizację indywidualnych planów sprzedaży w regionie, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, weryfikacja wiarygodności nowych klientów, bezpośrednia obsługa portfela klientów, dbałość o relacje, realizacja polityki...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Rejestracji Telefonicznej

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Radom, ul. Jacka Malczewskiego 24    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent
    13 godz.
    Kluczowe zadania: Rezerwacja terminów: organizowanie i koordynowanie terminów badań oraz konsultacji lekarskich, aby zapewnić pacjentom wygodę i dostępność usług; Uzupełnianie danych Pacjentów: wprowadzanie i aktualizowanie informacji o pacjentach w systemie, dbając o precyzję,...
  • HOME ASSET Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 15 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Jesteś osobą, która chce rozpocząć swoją przygodę jako doradca ds. nieruchomości? A może czujesz, że Twój rozwój zawodowy jako pośrednika nieruchomości nie idzie tak, jakbyś tego chciał? Bez względu na to, w jakim punkcie kariery jesteś, mamy dla Ciebie doskonałą propozycję....
  • Opiekun Klubowicza

    Medicover Fitness & Gym   Katowice, ul. Wrocławska 54    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu
    13 godz.
    Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamWellFitness! Lokalizacja: Katowice, ul. Wrocławska 54, Forma zatrudnienia: umowa zlecenie w niepełnym wymiarze godzin - poszukujemy osoby dyspozycyjnej również w weekendy, Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię...
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista ds. systemów klimatyzacyjnych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: opracowywanie koncepcji oraz projektów z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów – firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, projektanci/architekci; przygotowywanie ofert handlowych; doradztwo techniczno-handlowe dla klientów; budowanie...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie ofert handlowych; Prezentacja produktów; Aktywna sprzedaż i promocja; Profesjonalna obsługa klientów;
  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    SEWERA POLSKA CHEMIA Ireneusz Wolak   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zadania: profesjonalna obsługa Klienta; prawidłowe i sprawne ewidencjonowanie sprzedaży na kasach fiskalnych; telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zamówień; wykładanie towaru na półki; dbałość o czystość na sali sprzedaży; Wymagania: minimum średnie wykształcenie; umiejętność...
  • extraDACH
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków aktywna sprzedaż, rzetelna obsługa klientów w oddziale i w terenie, obsługa bieżących zamówień, przygotowywanie ofert i finalizowanie sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, ciągła poprawa jakości obsługi klienta, zapewnienie stałego wzrostu sprzedaży oddziału.
  • extraDACH
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków aktywna sprzedaż, rzetelna obsługa klientów w terenie, obsługa bieżących zamówień, przygotowywanie ofert i finalizowanie sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, ciągła poprawa jakości obsługi klienta, zapewnienie stałego wzrostu sprzedaży oddziału.
  • Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    13 godz.
    Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
  • Przedstawiciel Handlowy - Konsultant Edukacyjny

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Bielsko-Biała    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    13 godz.
    Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
  • Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    13 godz.
    Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
  • Handlowiec

    AutoFreedom   Warszawa, ul. Marszalkowska 126    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   5 385 - 16 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    sporządzanie ofert; prezentacja; aktywna sprzedaż; obsługa klientów;
  • Kaaral Polska
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
  • Timac Agro Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Teren pracy: 2-3 powiaty Do Twoich zadań należeć będą: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą; Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań; Profesjonalne doradztwo i wsparcie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego

    ICH POLAND SP. Z O.O.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem e-maila, telefonu oraz czatu; Przyjmowanie, planowanie i koordynowanie zleceń serwisowych (napraw i czyszczenia mieszalników do farb) Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta Monitorowanie...
  • Specjalista ds. handlu ze znajomością języka niemieckiego i angielskiego

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    14 godz.
    Od 30 lat powiększamy bazę naszych Klientów branży stalowej oraz tworzyw sztucznych w Polsce i zagranicą.
  • Orange Polska
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • T-Mobile Polska
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 8 000 zł brutto/mies.
    14 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Budowanie długoletnich relacji z Klientami;...
  • Travel Advisor with Greek

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
  • Specjalista ds. wsparcia klienta

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Franciszka Klimczaka 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów; Kompleksowa obsługa zapytań i zgłoszeń pojawiających się na panelu klienta; Udzielanie informacji o produktach i usługach, dosprzedaż i promowanie usług kurierskich przez telefon; Ścisła współpraca z przewoźnikami oraz innymi działami firmy;

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.