What you'll do: Provide support to the McKinsey Poznań office Site Leader (e.g. calendar management, business travel organization, documents and reports preparation) Coordinate internal and external communication; Organize on- and off-site Leadership meetings; Collaborate with members of the...
Zakres zadań: Kontakt mailowy/ telefoniczny z klientem zagranicznym Współpraca z lokalnym zespołem specjalistów ds. prezentacji wizualnych oraz wsparcie w planowaniu ich czasu pracy; Koordynowanie zleceń przyjmowanych od konsultantów niemieckojęzycznych Zapewnienie optymalnej jakości i...
Zakres zadań: tworzenie/ edytowanie/ korygowanie prezentacji biznesowych w narzędziu PowerPoint kreowanie i udoskonalanie szaty graficznej otrzymanych dokumentów; codzienna współpraca z innymi biurami McKinsey na świecie Oferujemy umowę o pracę na czas nieokreślony oraz bogatą ofertę...
Zakres zadań: tworzenie/ edytowanie/ korygowanie prezentacji biznesowych w narzędziu PowerPoint wizualne udoskonalanie prezentacji w zgodzie ze standardami firmy McKinsey; codzienna współpraca z klientem zagranicznym w międzynarodowym środowisku businesowym; Oferujemy umowę o pracę na czas...
What you'll do: Provide administrative support to specialized consulting teams by applying business related processes, programs and tools; Cultivate, analyze and report on a variety of key metrics; Craft, edit and circulate internal communications; Manage internal knowledge and data repositories;
What will you do? Maintain a welcoming and professional reception in Polish and English; Help with preparation prior to meetings; Maintain vendor relations; Manage related logistics (book hotels, taxis, etc.) Monitor stock and manage orders as necessary; Manage conference room bookings; Prepare...
What will you do? As Junior CRM Analyst, you help our internal clients to build, maintain and expand their client contact lists on our CRM database. This includes analyzing database quality and composition, tracking updates and changes to executive contacts, and researching gaps in contact...
Opis stanowiska: Zdalne wspieranie pracowników firmy; Organizowanie dla nich podróży służbowych; Koordynacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych; Dbałość o sprawny przepływ informacji; Zarządzanie kalendarzem; Wymagania: Wykształcenie wyższe; Doświadczenie administracyjne; Bardzo...
What will you do? Use English on a daily basis and remotely collaborate with colleagues from different locations Provide a wide range of administrative support to consultants (schedule travel, organize meetings and calls, and much more) Manage communication in a professional and efficient manner...
Key responsibilities: Organize and maintain calendars for assigned teams and engagement managers; Provide a range of administrative support (e.g., travel scheduling, file organization, expense report submission) to effectively provide leverage to consultants; Effectively liaise with clients, teams...
What will you do? Proactively manage calendars (schedule calls and meetings, resolve scheduling conflicts, act as a point of contact for questions and requests on the calendar) Arrange travel and manage related logistics (book flights, trains, hotels, taxis, etc., perform on-line check-in) Act as...
Zakres obowiązków: Koordynowanie usług zewnętrznych (współpraca z dostawcami) Zarządzanie zapasami materiałów biurowych; Planowanie i organizowanie imprez firmowych; Współpraca z zarządem budynku; Koordynowanie czynności związanych z utrzymaniem powierzchni biurowej; Zarządzanie...
What you'll do: Provide administrative support to specialized consulting teams by applying business related processes, programs and tools; Cultivate, analyze and report on a variety of key metrics; Craft, edit and circulate internal communications; Manage internal knowledge and data repositories;
What will you do? Maintain a welcoming and professional reception in Polish and English; Help with preparation prior to meetings; Maintain vendor relations; Manage related logistics (book hotels, taxis, etc.) Monitor stock and manage orders as necessary; Manage conference room bookings; Prepare...
What will you do? Provide assistanceto the Recruiting team Contact candidates and manage HR/recruiting database Prepare HR related documents and reports Help organise and manage recruiting processes