Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zarządzanie kalendarzem spotkań. Tłumaczenie dokumentów w języku angielskim. Organizacja pracy biura i utrzymanie dobrego wizerunku firmy. Obsługa gości.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    TELE-FONIKA Kable S.A.   Myślenice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie napływającymi informacjami; Obsługa...
  • Asystentka Zarządu

    UNIBEP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu, Profesjonalna obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów Spółki, Koordynacja, organizacja i obsługa spotkań Członków Zarządu, posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, przygotowanie materiałów, zapewnienie...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, obsługa gości.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Plukon Sieradz Sp. z o.o.   Gruszczyce, (gmina Błaszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, nadzór nad...
  • Asystent Zarządu

    LST-Polska Sp. z o.o.   Bełżyce    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja; Koordynowanie kalendarza spotkań; Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Wsparcie w...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    MOTOKARIERA S.C.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    MOTOKARIERA S.C.   Olsztyn    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    MOTOKARIERA S.C.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
Zobacz więcej ofert pracy

Senior Executive Assistant

McKinsey EMEA Shared Services Sp. z o.o.
zachodniopomorskie, Poznań
praca stacjonarna
2952 dni temu

McKinsey & Company is one of the world’s premier management consulting firms. In our new support model some support services are provided by our colleagues in our globally operating Shared Service Centers. One such location is Poznań, established in 2011, with over 700 employees, providing services in the fields of Assistant Support, Finance, Human Resources and Business Presentations to McKinsey colleagues in the EMEA region.


Senior Executive Assistant
Miejsce pracy: Poznań

What you'll do:

  • Provide support to the McKinsey Poznań office Site Leader (e.g. calendar management, business travel organization, documents and reports preparation)
  • Coordinate internal and external communication
  • Organize on- and off-site Leadership meetings
  • Collaborate with members of the office's professional initiatives
  • Support and drive office community building efforts

Qualifications:

  • University degree
  • 2 years of relevant experience
  • Fluent English and Polish
  • Excellent administrative and organizational skills

What you'll benefit from:

  • Full-time employment contract
  • Development opportunities
  • Private medical and dental insurance
  • Annual bonus
  • Relocation package (T&Cs apply)
  • Multisport card, lunch allowance, cinema tickets and more
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zarządzanie kalendarzem spotkań. Tłumaczenie dokumentów w języku angielskim. Organizacja pracy biura i utrzymanie dobrego wizerunku firmy. Obsługa gości.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    TELE-FONIKA Kable S.A.   Myślenice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie napływającymi informacjami; Obsługa...
  • Asystentka Zarządu

    UNIBEP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu, Profesjonalna obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów Spółki, Koordynacja, organizacja i obsługa spotkań Członków Zarządu, posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, przygotowanie materiałów, zapewnienie...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, obsługa gości.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Plukon Sieradz Sp. z o.o.   Gruszczyce, (gmina Błaszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, nadzór nad...
  • Asystent Zarządu

    LST-Polska Sp. z o.o.   Bełżyce    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja; Koordynowanie kalendarza spotkań; Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Wsparcie w...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    MOTOKARIERA S.C.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    MOTOKARIERA S.C.   Olsztyn    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    MOTOKARIERA S.C.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379