McKinsey & Company is one of the world’s premier management consulting firms. In our new support model some support services are provided by our colleagues in our globally operating Shared Service Centers. One such location is Poznań, established in 2011, with over 700 employees, providing services in the fields of Assistant Support, Finance, Human Resources and Business Presentations to McKinsey colleagues in the EMEA region.
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie usług zewnętrznych (współpraca z dostawcami)
- Zarządzanie zapasami materiałów biurowych
- Planowanie i organizowanie imprez firmowych
- Współpraca z zarządem budynku
- Koordynowanie czynności związanych z utrzymaniem powierzchni biurowej
- Zarządzanie sposobem korzystania z powierzchni biurowej, w tym pomoc w planowaniu przestrzennym oraz regularne aktualizowanie planów pięter
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- 3-4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
- Umiejętności organizacyjne
- Komunikatywność, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne
- Benefity (karta Multisport, karta lunchowa i inne)
- Pakiet relokacyjny