Kelly Services Poland Sp. z o.o. powstała w 2007 roku przejmując działającą od roku 1999 firmę Talents Polska. Jest częścią amerykańskiej globalnej firmy Kelly Services Inc., lidera w branży pozyskiwania pracowników. Kelly oferuje szeroki zakres usług, w tym rekrutacje stałe i czasowe, executive search oraz outsourcing i doradztwo personalne. Obsługując Klientów z całego świata Kelly Services corocznie zapewnia zatrudnienie ponad 500,000 pracownikom na całym świecie. Dochód firmy w 2016 roku wyniósł $5,3miliarda. W 2016 roku firma Kelly Services obchodziła 70-lecie swojej działalności na świecie.
Responsibilities: Controlling account data and manual book transactions; Preparing standard and individual accounting with different account standards of high quality; Creating account statements and other client requested reports in timely delivery; Ensuring that documentation is completed;...
For one of our clients, we are currently looking for International Billing Specialist with Languages. Responsibilities: Verification of time recording; Generation of WIP reports, proformas, generation of draft bills - revision thereof; Transfers of misallocated time or costs; Issuing final invoices...
For one of our clients, we are currently looking for International Billing Specialist with Languages Responsibilities: Verification of time recording; Generation of WIP reports, proformas, generation of draft bills - revision thereof; Transfers of misallocated time or costs; Issuing final invoices...
Kelly Services, założone w 1946 roku przez William R. Kelly jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań HR dla różnego rodzaju klientów biznesowych. Kelly Services realizuje projekty rekrutacyjne w obszarach IT, Finanse, Księgowość, Sprzedaż i Marketing, Call Center, Inżynieria. Kelly...
For our Client, the global company located in Warsaw, we are currently looking for enthusiastic and communicative people who would like to work within international environment Position: HR Administrator with English Location: Warsaw Main duties: Acting as the first point of contact for all HR...
Zakres obowiązków: Analiza odchyleń budżetowych i bieżąca komunikacja z kadrą kierowniczą; Aktualizacja krótko- i długoterminowych modeli kontrolingowych oraz analiza wrażliwości; Opracowywanie bieżących raportów wewnętrznych, raportów dla spółek Grupy CEZ oraz raportów dla...
Responsibilities: Ensure transactional and administrative services related to in scope processes - including mass transaction updates; Make certain that enquiries coming from the Contact Center are answered and transactional activities are processed in a professional and efficient manner; Collecting...
Main duties: Securing ongoing reporting and category analysis; Supporting continuous improvement process on reporting process; Support ongoing changes and improvements in data process jointly with end users and key stakeholders to ensure relevance to business requirements in an...
Responsibilities: Ensure transactional and administrative services related to in scope processes - including mass transaction updates; Make certain that enquiries coming from the Contact Center are answered and transactional activities are processed in a professional and efficient manner; Collecting...
Responsibilities: Constant contact and cooperation with well known, worlds’ biggest advertisers and agencies in order to implement the best possible Acceleration Program; Designing, planning and executing the Acceleration Programs; Setting up workshops and trainings events following agreements...
For our Client, we are currently looking for enthusiastic and communicative people who would like to work with languages in multinational environment Position: HR Customer Support with Dutch Location: Piła Main duties: Provide efficient support with HR related questions to all employees, managers...
Responsibilties: 1. Responsible for following activities while working with Global Category Teams: Provide input (reports, analysis, data from available sources) for Category strategies and projects (spend, contract, catalogues, compliance..) Monitor compliance to procurement policy, processes and...
Dla naszego klienta, jednej z największych grup energetycznych w Europie poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko: Tax Manager – Manager ds. podatków Miejsce pracy: Skawina (okolice Krakowa) Zakres obowiązków: Sporządzanie opinii podatkowych dla organizacji; Nadzór nad obszarem...
Kelly Services, założone w 1946 roku przez William R. Kelly jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań HR dla różnego rodzaju klientów biznesowych. Kelly Services realizuje projekty rekrutacyjne w obszarach IT, Finanse, Księgowość, Sprzedaż i Marketing, Call Center, Inżynieria. Kelly...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz opłacalności projektów inwestycyjnych i biznesowych; Udział w procesach due diligence oraz przygotowywanie wycen przedsiębiorstw; Analizy rentowności poszczególnych produktów i linii biznesowych; Modelowanie procesów biznesowych dla Klientów...