Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
As a Technical Customer Support Specialist you would be responsible for executing your position's responsibilities in alignment with our core values and driving company success through performing the following tasks to the highest standards: Responsibilities: Serve as technology liaison between...
Main duties and responsibilities: Managing Customer expectations and resolving complaints; Managing the Projects related to POS area; Building relationships with all areas in and outside of Operations to achieve the best result for our Customer; Interaction and support for Vendors or Internal...
Main responsibilities: Provide daily supervision of the EU Operations team; analyse and improve SLA’s & MIS; manage and resolve escalated queries /complaints; Review and make decisions on exceptions to internal procedures; Evaluating, measuring and reporting individual and team performance against...
Główne zadania: Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania kompleksowej obsługi reklamacji kartowych; Dzienny...
Główne zadania: Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami; Odpowiadanie na telefoniczne i pisemne zgłoszenia Klientów z Wielkiej Brytanii/Irlandii dotyczące płatności, terminów, opłat, ubezpieczeń itp. Analiza i prowadzenie dokumentacji związanej z zaległymi płatnościami w oparciu o...
Job Description As a Technical Customer Support Specialist you would be responsible for executing your position's responsibilities in alignment with our core values and driving company success through performing the following tasks to the highest standards: Responsibilities: Serve as technology...
Main duties and responsibilities: Support team members with questions around daily operations; Manages team resources; coordinates leave, manages breaks and re-assigns responsibilities during team member absences. Monitor the KPI's and SLA's and take necessary actions if these are not met; Provide...
Główne zadania: Budowanie relacji, podpisywanie umów z nowymi klientami; Prezentacja propozycji współpracy telefonicznie i mailowo; Zachowanie silnych więzi biznesowych z klientami i zapewnienie wsparcia konsultacyjnego oraz dbanie o dobre kontakty z klientami; Rejestrowanie podpisanych umów...
Obowiązki: Wsparcie użytkowników końcowych, działów i dostawców w zakresie technologii; Codzienne wsparcie użytkowników w zakresie terminali płatniczych, rozwiązań komputerowych oraz zintegrowanych urządzeń; Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Elavon; Skuteczne rozpatrywanie próśb;...
Aufgaben-Überblick: Telefonische Betreuung der Kunden von Elavon in englischer, polnischer und deutscher Sprache in Bezug auf: Lösung der vom Kunden gemeldeten Probleme gestützt auf Kenntnis der Produkte, Dienste, Gebühren und Prozeduren; Unterstützung bei Fragen zur Nutzung der...
Purpose of the function: We are currently seeking a Product Support Engineer, who will work closely with other S&T staff and key business users across the organization to provide application support using a variety of technologies. Main responsibilities: Provides support for applications on a daily...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku holenderskim oraz polskim i/lub angielskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;...
Account Manager będzie odpowiedzialny za realizowanie celów retencyjnych i sprzedażowych dla portfela istniejących Klientów Elavon z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. W toku swoich działań Account Manager realizuje strategię kontaktu z Klientem mającą na celu...
Job Description As a Technical Customer Support Specialist you would be responsible for executing your position's responsibilities in alignment with our core values and driving company success through performing the following tasks to the highest standards: Responsibilities: Serve as technology...
As a Technical Customer Support Specialist you would be responsible for executing your position's responsibilities in alignment with our core values and driving company success through performing the following tasks to the highest standards: Responsibilities: Serve as technology liaison between...