Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Obowiązki: Wsparcie użytkowników końcowych, działów i dostawców w zakresie technologii; Codzienne wsparcie użytkowników w zakresie terminali płatniczych, rozwiązań komputerowych oraz zintegrowanych urządzeń; Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Elavon; Skuteczne rozpatrywanie próśb;...
Job summary: The Supervisor in Customer On-boarding Department is responsible for the day-to-day activity and personnel within customer on-boarding process. This includes planning, assigning, and directing daily workflow; monitoring and managing employee performance, and addressing escalated...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku hiszpańskim, angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;...
Purpose of the function: Our Collections Group is a critical component of our risk management and customer servicing ecosystem. Our daily efforts support Elavon’s bottom line through the minimization of losses, while our customer contact and professional handling of challenging situations helps...
Główne zadania: Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych; Procesowanie dokumentacji w formie elektronicznej; Kontakt telefoniczny z klientami oraz partnerami biznesowymi firmy (również w językach obcych); Analiza dokumentacji i danych systemowych;...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon z Ameryki Północnej, w języku angielskim w zakresie: Zapewniania pomocy w autoryzowaniu transakcji; Przeprowadzania weryfikacji danych.
Fixed term contract General overview: The POS UAT team operates within the wider Product Enablement Department. Operating in a key business environment, ensuring that Elavon POS solutions are certified to the highest standards, prior to deployment in a live environment.This position will be...
Key Responsibilities: Assist in evaluating and resolving complaints received from our acquiring customers. Complaints may be referred directly from the customer or alternatively, from various business lines across the organization. Customer complaints are logged through our website, email,...
Main responsibilities: Providing assistance to customers from North America with authorizing transactions; Performing over the phone data verification.
Job summary: The Supervisor in Customer On-boarding Department is responsible for the day-to-day activity and personnel within customer on-boarding process. This includes planning, assigning, and directing daily workflow; monitoring and managing employee performance, and addressing escalated...
We are looking for team members to help drive our growth. Above all, we look for people who are dedicated to providing value and superior service to our customers, to our shareholders and to our communities. To further strengthen our role as key market player in Europe, we are looking for a...
Główne zadania: Obsługa poczty i firm kurierskich, koordynowanie obiegu dokumentacji i korespondencji; Łączenie rozmów przychodzących, rozsyłanie zapytań skierowanych do firmy; Anonsowanie i obsługa gości; Przygotowywanie sal konferencyjnych na spotkania; Prace administracyjne zlecane...
Job Description As a Technical Customer Support Specialist you would be responsible for executing your position's responsibilities in alignment with our core values and driving company success through performing the following tasks to the highest standards: Responsibilities: Serve as technology...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku francuskim, polskim i angielskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie...