Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Reklamacji Warszawa
Complaints Resolution Analyst with German

Complaints Resolution Analyst with German

Elavon
Warszawa
praca stacjonarna
2577 dni temu

Elavon provides businesses with one of the most secure, cost effective and comprehensive card payment processing services available on the market today. We are wholly owned by US Bancorp, the fifth largest financial holding in the United States of America. Elavon is a top 5 Acquirer in the European market place, with a significant presence in Ireland, the UK, Germany, Norway, Poland, Spain, Mexico, Brazil and USA. At Elavon we encourage employees to grow professionally and be challenged by a leader in the payments industry. We are looking for team members to help drive our growth. Above all, we look for people who are dedicated to providing value and superior service to our customers, to our shareholders and to our communities. Come join us.

For more details about us please see our web site: www.elavon.com

Complaints Resolution Analyst with German
Miejsce pracy: Warszawa

We are looking for team members to help drive our growth. Above all, we look for people who are dedicated to providing value and superior service to our customers, to our shareholders and to our communities. To further strengthen our role as key market player in Europe, we are looking for a

Complaints Resolution Analyst within our European Operations Team. This is a permanent contract based in Europlex Warsaw


Responsibilities Include:
  • Assist in evaluating and resolving complaints received from our acquiring customers. Complaints may be referred directly from the customer or alternatively, from various business lines across the organisation. Customer complaints are logged through our website, email, telephone, fax or letter.
  • Work under guidance of financial rules, terms and conditions associated with contracting to acquiring services. The position often involves collaboration with our Legal Department in relation to Regulatory and Legal cases or those relating to Consumer Protection policies and procedures.
  • Consistently ensure awareness of their responsibility to maintain professionalism, attentiveness, and ability to provide on-going assistance in each interaction with our customer.
The successful candidate will:
  • Process consumer complaints assigned to you, which includes written and oral communication with businesses and consumers within Complaints Handling guidelines;
  • Provide informal mediation to businesses and consumers that file complaints with our organisation;
  • Administration duties which may include filing, scanning and copying documents;
  • Maintain a high level of confidentiality and professionalism;
  • Maintain a regular and reliable work schedule;
  • Maintain a working environment free from all forms of discrimination;
  • Responsible for monitoring complaint cases within the mailboxes and uploading to the central tracker to ensure timely execution of investigation and resolution;
  • Performs quality review of completed investigations and documentation, guaranteeing that the content is complete and adequate;
  • Able to recognise discrepancies in investigations practices and possesses a thorough understanding of the complaint process;
  • Performs customer contacts as required, documents the customer call, writes customer letters, sends customer e-mails;
  • Closes the complaint in a sufficient and in a timely manner in line with regulatory requirements;
  • Keeps Business Line Manager abreast of excessive volumes, issues or concerns, impeding effective completion of tasks and responsibilities.
The successful candidate will have:
  • Fluency in German in particular is required for this role and French and Dutch would be an added advantage.
  • Ability to communicate with people in a professional and courteous manner in person, on the telephone, and through written communication;
  • Ability to answer complex calls in a professional, understanding manner;
  • Basic computer skills such as Word and Excel;
  • Strong oral and written communication skills;
  • Ability to work in a fast paced learning environment.
We offer:
  • Full time position on shifts, employment agreement;
  • Excellent package including complex medical care, group insurance, Multisport card, language classes;
  • Highly professional, multicultural environment and high standards of work;
  • Professional trainings, opportunity to develop career path in organizational structures, support in career planning;
  • Work in a dynamic team with a supportive inclusive culture and strong values;
  • Interaction with Clients and Colleagues across the globe;
  • Good atmosphere at work and comfortable working environment;
  • Opportunity to participate in social and community projects.
U.S. Bank Named a 2016 World’s Most Ethical Company® by Ethisphere Institute
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Elavon Financial Services Designated Activity Company (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce z siedzibą przy ul. Puławskiej 17, 02-515 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 nr 101. poz. 926 z późniejszymi zmianami). Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych spółkom należącym do grupy U.S. Bancorp. Powyższe dane podaję dobrowolnie. Zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania.”

This role has been identified as a Controlled Function (“CF”) under the Central Bank of Ireland’s Fitness & Probity Regime. Accordingly, the Company must be satisfied on reasonable grounds that the role holder complies at all times with the Fitness and Probity Standards. Applicants agree to permit the Company (or its agents) to conduct such due diligence as it deems necessary to satisfy itself on reasonable grounds that you comply with the Fitness and Probity Standards and that you will provide the Company with all information and/or documentation relating to your qualifications, experience, employment history, financial soundness and other interests that the Company requests for that purpose.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...