Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,...
  • Menedżer ds. sukcesu klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twoje główne zadania: Dopasowanie rozwiązań do potrzeb klientów. Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Zarządzanie pracą 2-osobowego zespołu. Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi. Przygotowywanie raportów. Analiza wyników. Monitorowanie trendów rynkowych. Budowanie strategii sprzedaży.
  • Customer Success Manager

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   9 000 - 20 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Identyfikowanie potrzeb klientów oraz proponowanie skrojonych na miarę rozwiązań (farming), Utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami, Koordynowanie pracy podległego 2 osobowego zespołu w celu skutecznego zaspokojenia potrzeb klienta; Zarządzanie...
  • Menedżer ds. zrównoważonego finansowania/ esg

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: utrzymujesz i rozwijasz relacje biznesowe ze strategicznymi klientami banku, pozyskujesz nowych klientów strategicznych dla banku i rozszerzasz zakres współpracy z dotychczasowymi, bierzesz udział w opracowywaniu strategii współpracy z klientami, w...
  • Team Leader Zespołu Ambasadorów w kanale Retail

    Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.   Warszawa, i okolice    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa zlecenie  pełny etat   5 750 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Team Leader to osoba pełniąca kluczową rolę w zarządzaniu zespołem, skupiając się na efektywnym nadzorowaniu pracy, osiąganiu celów oraz utrzymaniu wysokiej jakości pracy zespołu. Jeśli jesteś osobą dynamiczną, zmotywowaną, cenisz wyzwania, a także dbasz o realizację celów...
  • Inżynier Sprzedaży / Key Account Manager (elektryka)

    TBS Consulting   Warszawa    praca mobilna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    (praca w zespole w regionie całej Polski) Główny zakres obowiązków: Odpowiedzialność za rozwój i zarządzanie działaniami związanymi z rozwojem biznesu w Polsce dla produktów i rozwiązań z zakresu data center (UPS-y, modułowe serwerownie, infrastruktura towarzysząca). Praca w zespole...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
  • Export Director

    WBS Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska pracy Zarządzanie zespołem sprzedaży eksportowej (branża elektrotechniczna); rozwój przedsiębiorstwa w zakresie wytyczonych kierunków. Zarządzanie systemem sprzedaży, strategią sprzedaży i planami budżetowymi firmy. Zarządzanie zespołem, który pracuje hybrydowo oraz...
  • Kierownik ds. Sprzedaży

    LN INTERNATIONAL SP. Z O.O.   Warszawa    praca mobilna
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki zawodowe: Rozwijanie potencjalnych klientów i poszerzanie rynków biznesowych za pośrednictwem różnych kanałów, w tym telefonu, mediów społecznościowych i targów branżowych. Szybkie reagowanie na zapytania klientów, odpowiadanie na e-maile oraz realizacja zadań, takich jak...
  • Kierownik Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń przez sieć współpracujących multiagentów; Rozwój sieci oraz opracowywanie planów sprzedaży dla współpracujących multiagentów; Monitorowanie wyników sprzedaży i poziomu szkodowości; Bezpośredni kontakt z siecią multiagencyjną – wizyty w...
Zobacz więcej ofert pracy

Collections Manager

Elavon
Warszawa
praca stacjonarna
2546 dni temu

Elavon provides businesses with one of the most secure, cost effective and comprehensive card payment processing services available on the market today. We are wholly owned by US Bancorp, the fifth largest financial holding in the United States of America. Elavon is a top 5 Acquirer in the European market place, with a significant presence in Ireland, the UK, Germany, Norway, Poland, Spain, Mexico, Brazil and USA. At Elavon we encourage employees to grow professionally and be challenged by a leader in the payments industry. We are looking for team members to help drive our growth. Above all, we look for people who are dedicated to providing value and superior service to our customers, to our shareholders and to our communities. Come join us.


For more details about us please see our web site: www.elavon.com

Collections Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Purpose of the function:


Our Collections Group is a critical component of our risk management and customer servicing ecosystem.  Our daily efforts support Elavon’s bottom line through the minimization of losses, while our customer contact and professional handling of challenging situations helps preserve relationships and drive best outcomes for all.
The Team continuously assesses, evolves and adapts its communication and recovery strategies in line with customer, market and channel dynamics so as to optimize outcomes and recovery performance.  
The Team takes responsibility for ensuring all personnel understand, follow and evolve operating procedures that are influenced by the various regulatory requirements of the markets within which we operate.  These responsibilities extend to ensuring those vendors acting on our behalf operate to the same high standards, and to providing SME support of oversight activities in respect of audits by internal 1st, 2nd and 3rd lines as well as those conducted by 3rd parties such as Regulators   

Main responsibilities:
  • Lead, coach and motivate a medium sized (<20 FTE) team of Agents, Senior Agents and Supervisors.
  • Guide personal development in line with targeted behaviours and desired skills.  Be cognisant of team structure / stability / succession planning / resource replenishment and take overall accountability for the value attributed to our organisation
  • Drive analysis of performance numbers, evolving departmental MI to extend data insights and set targets and performing gap analysis to identify necessary actions that ultimately limit losses for Elavon
  • Drive analysis on projects / investigations and use this to inform key strategic decisions that improve the support experience for customers and agents alike
  • Oversee the monitoring and management of identified customer accounts in order to maximize credit quality and minimize risk of loss, making decisions or recommendations (as appropriate) regarding the continuation of existing services or the debt repayment strategy
  • Oversee and own all departmental risk controls, their associated work streams & outputs, their timely review and their evolution in order to optimise both individual and team effectiveness
  • Accountable for all in-bound and out-bound customer communication, ensuring targeted SLA’s are achieved across all channels (including Team Mail Box responses) and that the quality off these communications professionally and respectfully represents our organisation
  • Managing ad hoc tasks and projects as requested by departmental head, to agreed quality and SLA or representing Collections in project task forces, organization-wide user groups, training needs or wider system developments as requested / volunteered
  • Acts as a principal liaison and escalation point with other departments, regions, vendors, agencies, etc. as needed, to jointly resolve problems and customer service issues or to engage their services.
  • Actively pursues staff satisfaction and engagement.  Encourages and supports staff participation in implementing initiatives stimulated by the employees’ survey or related activities
  • Encourages and stimulates collaboration with Credit Operations, Credit, Fraud and other business units to minimise risk and potential loss, ensuring all are clear on roles and actions to avoid inertia or wasted effort
  • Builds strong and positive cross functional and cross business line relationships within both Elavon and USB
  • Provides reporting to keep senior managers (and broader stakeholders where appropriate) informed of operational activities, initiatives and portfolio insight in the context of assigned objectives
Requirements:
  • Demonstrable supervisory and personnel / team management experience.
  • Minimum of 3 years’ experience in a Management role
  • Fluent English (other languages will be considered as an asset)
  • Professional experience in SSC/BPO would be an advantage
  • Ability to analyse complex financial information and interpret key financial benchmarks
  • Proficiency in Microsoft Office especially Excel (formulas and data analysis)
  • Continuous improvement mind-set needed to drive transformation and productivity
  • Team building and excellent inter-personal skills (communication, build & maintain relationship)
  • Organizational skills – continuous service delivery, time management
  • Demonstrated facilitation, influencing and negotiation skills
  • Critical thinking and problem solving; initiative and persistence to pursue problems to resolution
  • Strong analytical skills and attention to detail
We offer:
  • Full time position, employment agreement
  • Excellent package including complex medical care, group insurance, Multisport card, language classes
  • Highly professional, multicultural environment and high standards of work
  • Professional trainings, opportunity to develop career path in organizational structures, support in career planning
  • Work in a dynamic team with a supportive inclusive culture and strong values
  • Interaction with Clients and Colleagues across the globe
  • Good atmosphere at work and comfortable working environment
  • Opportunity to participate in social and community projects
U.S. Bank Named a 2017 World’s Most Ethical Company® by Ethisphere Institute

Please enclose to your application signed statement:
I hereby agree for processing my personal data provided in my CV/Application form, which I provide voluntarily, and which go beyond the scope of personal data that an employer may request from a candidate under the provisions of labor law, by Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce Warsaw 02-515, ul. Puławska 17, for the purpose of this recruitment process.

 

Podobne oferty

  • Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,...
  • Menedżer ds. sukcesu klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twoje główne zadania: Dopasowanie rozwiązań do potrzeb klientów. Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Zarządzanie pracą 2-osobowego zespołu. Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi. Przygotowywanie raportów. Analiza wyników. Monitorowanie trendów rynkowych. Budowanie strategii sprzedaży.
  • Customer Success Manager

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   9 000 - 20 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Identyfikowanie potrzeb klientów oraz proponowanie skrojonych na miarę rozwiązań (farming), Utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami, Koordynowanie pracy podległego 2 osobowego zespołu w celu skutecznego zaspokojenia potrzeb klienta; Zarządzanie...
  • Menedżer ds. zrównoważonego finansowania/ esg

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: utrzymujesz i rozwijasz relacje biznesowe ze strategicznymi klientami banku, pozyskujesz nowych klientów strategicznych dla banku i rozszerzasz zakres współpracy z dotychczasowymi, bierzesz udział w opracowywaniu strategii współpracy z klientami, w...
  • Team Leader Zespołu Ambasadorów w kanale Retail

    Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.   Warszawa, i okolice    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa zlecenie  pełny etat   5 750 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Team Leader to osoba pełniąca kluczową rolę w zarządzaniu zespołem, skupiając się na efektywnym nadzorowaniu pracy, osiąganiu celów oraz utrzymaniu wysokiej jakości pracy zespołu. Jeśli jesteś osobą dynamiczną, zmotywowaną, cenisz wyzwania, a także dbasz o realizację celów...
  • Inżynier Sprzedaży / Key Account Manager (elektryka)

    TBS Consulting   Warszawa    praca mobilna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    (praca w zespole w regionie całej Polski) Główny zakres obowiązków: Odpowiedzialność za rozwój i zarządzanie działaniami związanymi z rozwojem biznesu w Polsce dla produktów i rozwiązań z zakresu data center (UPS-y, modułowe serwerownie, infrastruktura towarzysząca). Praca w zespole...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
  • Export Director

    WBS Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska pracy Zarządzanie zespołem sprzedaży eksportowej (branża elektrotechniczna); rozwój przedsiębiorstwa w zakresie wytyczonych kierunków. Zarządzanie systemem sprzedaży, strategią sprzedaży i planami budżetowymi firmy. Zarządzanie zespołem, który pracuje hybrydowo oraz...
  • Kierownik ds. Sprzedaży

    LN INTERNATIONAL SP. Z O.O.   Warszawa    praca mobilna
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki zawodowe: Rozwijanie potencjalnych klientów i poszerzanie rynków biznesowych za pośrednictwem różnych kanałów, w tym telefonu, mediów społecznościowych i targów branżowych. Szybkie reagowanie na zapytania klientów, odpowiadanie na e-maile oraz realizacja zadań, takich jak...
  • Kierownik Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń przez sieć współpracujących multiagentów; Rozwój sieci oraz opracowywanie planów sprzedaży dla współpracujących multiagentów; Monitorowanie wyników sprzedaży i poziomu szkodowości; Bezpośredni kontakt z siecią multiagencyjną – wizyty w...