Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w dwóch językach: niemieckim, włoskim, holenderskim, francuskim, angielskim lub polskim. Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku włoskim i polskim/angielskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie...
Job summary: The Supervisor in Customer On-boarding Department is responsible for the day-to-day activity and personnel within customer on-boarding process. This includes planning, assigning, and directing daily workflow; monitoring and managing employee performance, and addressing escalated...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku holenderskim oraz polskim i/lub angielskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;...
Główne zadania: Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych dla Elavon; Opieka nad Klientami. Od Kandydatów oczekujemy: Doświadczenia w sprzedaży popartego wymiernymi sukcesami. Wcześniejsze doświadczenie w branży kart płatniczych / finansowej będzie atutem; Silnego zorientowania na...
Aufgaben-Überblick: Telefonische Betreuung der Kunden von Elavon in englischer, polnischer und deutscher Sprache in Bezug auf: Lösung der vom Kunden gemeldeten Probleme gestützt auf Kenntnis der Produkte, Dienste, Gebühren und Prozeduren; Unterstützung bei Fragen zur Nutzung der...
Główne zadania: Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami; Odpowiadanie na telefoniczne i pisemne zgłoszenia Klientów z Wielkiej Brytanii/Irlandii dotyczące płatności, terminów, opłat, ubezpieczeń itp. Analiza i prowadzenie dokumentacji związanej z zaległymi płatnościami w oparciu o...
Responsibilities: Assist in evaluating and resolving complaints received from our acquiring customers. Complaints may be referred directly from the customer or alternatively, from various business lines across the organisation. Customer complaints are logged through our website, email, telephone,...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie informacji...
Key Responsibilities: Providing help for various departments depending on priorities, assignments and team schedule; Providing high quality customer service by responding to telephone inquiries, requests and problems; Handling incoming calls on a variety of products and services; Analyzing and...
Role overview: The position of Call Centre Analyst/Coordinator is critical in maintaining Customer Service Level Agreement goals in Europe. The role reports to Service Level Supervisor under Head of Customer Service and will be based in Warsaw. CC Analyst/Coordinator will work closely with multiple...
Responsibilities: Assist in evaluating and resolving complaints received from our acquiring customers. Complaints may be referred directly from the customer or alternatively, from various business lines across the organisation. Customer complaints are logged through our website, email, telephone,...
Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz...
Responsibilities: Creating reports and analysis for internal departments and partners; Generating daily, weekly and monthly reports and replying to ad hoc queries; Preparing technical documentation and manuals for applications and processes; Support in building new and maintaining existing databases...
Główne zadania: Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych; Procesowanie dokumentacji w formie elektronicznej; Kontakt telefoniczny z klientami oraz partnerami biznesowymi firmy (również w językach obcych); Analiza dokumentacji i danych systemowych;...