Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holding finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników I zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.
Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl
Account Manager będzie odpowiedzialny za realizowanie celów retencyjnych i sprzedażowych dla portfela istniejących Klientów Elavon z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. W toku swoich działań Account Manager realizuje strategię kontaktu z Klientem mającą na celu utrzymanie Klienta oraz rozwój współpracy pomiędzy Elavon a Klientem. Account Manager utrzymuje pozytywne relacje z Klientem poprzez analizę jego potrzeb, dobór gamy produktowej, rozwijanie współpracy i optymalizację warunków handlowych.
Główne zadania:
- Osiąganie wyznaczonego poziomu utrzymania Klientów;
- Realizacja celów sprzedażowych związanych z rozwijaniem współpracy z Klientami na dodatkowe lokalizacje, rozwój sieci franczyzowych, poprzez polecenia oraz poprzez cross-selling i up-selling produktowy;
- Negocjacje warunków handlowych;
- Współpraca z innymi działami Elavon oraz koordynowania działań operacyjnych w celu zapewnienia szybkiej i efektywnej obsługi;
- Kontakt z Klientem odbywa się poprzez telefon oraz e-mail.
- Potwierdzonego sukcesami doświadczenia w środowisku sprzedażowym lub w utrzymaniu Klienta (2-3 letnie doświadczenie B2B / B2C);
- Silnej motywacji oraz zorientowania na realizację wyznaczonych celów;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych;
- Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy pod presją czasu;
- Zorientowania na potrzeby Klienta;
- Zdolności szybkiego uczenia się oraz uwagi na szczegóły;
- Umiejętności obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat przez firmę zewnętrzną;
- Prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport;
- Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
- Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
- Pracę w międzynarodowym środowisku.