Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Obowiązki: Wsparcie użytkowników końcowych, działów i dostawców w zakresie technologii; Codzienne wsparcie użytkowników w zakresie terminali płatniczych, rozwiązań komputerowych oraz zintegrowanych urządzeń; Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Elavon; Skuteczne rozpatrywanie próśb;...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie informacji...
Job Description As a Technical Customer Support Specialist you would be responsible for executing your position's responsibilities in alignment with our core values and driving company success through performing the following tasks to the highest standards: Responsibilities: Serve as technology...
General summary: The successful candidate will be handling customer maintenance requests, such as demographic changes, bank account setups, pricing, charges and customer structure setups. Day to day tasks will be working on merchant accounts, internal stakeholders and clients maintaining an...
Main responsibilities: Daily management of the Team of 10 direct reports; Daily management of incoming volume to ensure all reviews are completed within agreed timeframes and Customers are contacted in accordance with the procedure; Capacity planning and management; Consolidating comprehensive...
Key responsibilities: Providing high quality customer service by responding to telephone inquiries, requests and problems; Answering calls in German and English/Polish on a variety of products and services; Analyzing and resolving queries on first contact or forwarding details to appropriate support...
Purpose of the role is to protect the Organization against money laundering risks, by applying all relevant policies and procedures into Customers’ monitoring. Customer Due Diligence Junior Analyst will work with other Business Lines to ensure Organization remains compliant with all regulations....
Główne zadania: Pozyskiwanie Klientów w określonych segmentach rynku lub obszarach geograficznych; Rozwój relacji z Klientami Strategicznymi oraz zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług; Realizacja celów sprzedażowych poprzez aktywny udział w budowaniu strategii sprzedażowej w...
The role will have specific responsibility for regional EU pricing strategy and tactics within Elavon’s EU business while partnering with Sales & Product, identifying opportunities, and executing actions that drive profits. This will require advanced analytical skills for translating market data...
Purpose of the function: We are currently seeking an Application Support Specialist, who will work closely with other S&T staff and key business users across the organization to provide application support using a variety of technologies. Main responsibilities: Provides support for applications on a...
The successful candidate will be responsible for the following: Handling reprocessing on German and English (and Polish) portfolios Answering phone calls in German/English/Polish on a variety of queries related with Rejects team; Analyzing and resolving queries by e-mail on first contact or...
Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku hiszpańskim, angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku niemieckim, angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie...
Key responsibilities: Providing high quality customer service by responding to telephone inquiries, requests and problems; Answering calls in German and English/Polish on a variety of products and services; Analyzing and resolving queries on first contact or forwarding details to appropriate support...