Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie informacji...
Główne zadania: Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami Odpowiadanie na telefoniczne i pisemne zgłoszenia Klientów z Wielkiej Brytanii/Irlandii dotyczące płatności, terminów, opłat, ubezpieczeń itp. Analiza i prowadzenie dokumentacji związanej z zaległymi płatnościami w oparciu o...
Account Manager będzie odpowiedzialny za realizowanie celów retencyjnych i sprzedażowych dla portfela istniejących Klientów Elavon z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. W toku swoich działań Junior Account Manager realizuje strategię kontaktu z Klientem mającą na celu utrzymanie...
Key responsibilities: Providing high quality customer service by responding to telephone inquiries, requests and problems; Answering calls in English/Polish on a variety of products and services; Analyzing and resolving queries on first contact or forwarding details to appropriate support area for...
Responsibilities: Creating reports and analysis for internal departments and partners; Generating daily, weekly and monthly reports and replying to ad hoc queries; Preparing technical documentation and manuals for applications and processes; Support in building new and maintaining existing databases...
Purpose of the function: Protect the organization against fraud cases which could end up in financial losses and/or reputational damage. Provide Elavon, authorities, associations and merchants a single point of contact for security support. Main responsibilities: Monitoring and analysis of customers...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku niemieckim, angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie...
Main duties and responsibilities: Support team members with questions around daily operations; Manages team resources; coordinates leave, manages breaks and re-assigns responsibilities during team member absences; Monitor the KPI's and SLA's and take necessary actions if these are not met; Provide...
Główne zadania: Obsługa poczty i firm kurierskich, koordynowanie obiegu dokumentacji i korespondencji; Łączenie rozmów przychodzących, rozsyłanie zapytań skierowanych do firmy; Anonsowanie i obsługa gości; Przygotowywanie sal konferencyjnych na spotkania; Prace administracyjne zlecane...
General summary: The successful candidate will be handling customer maintenance requests, such as demographic changes, bank account setups, pricing, charges and customer structure setups. Day to day tasks will be working on merchant accounts, internal stakeholders and clients maintaining an...
General summary: Customer Onboarding Manager will be responsible for the team of 35 employees with three direct reports at Supervisor level. Manager is responsible for daily running and management of the department through effective capacity planning and use of resources. Manager holds...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku holenderskim i angielskim/polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;...
Główne zadania: Budowanie relacji, podpisywanie umów z nowymi klientami; Prezentacja propozycji współpracy telefonicznie i mailowo; Zachowanie silnych więzi biznesowych z klientami i zapewnienie wsparcia konsultacyjnego oraz dbanie o dobre kontakty z klientami; Rejestrowanie podpisanych umów...
Główne zadania: Zapewnienie kompleksowej i sprawnej weryfikacji dokumentów Kontrahentów Elavon; Codzienne wsparcie sprzedaży w procesie wprowadzania klientów do systemów; Wprowadzanie i modyfikowanie danych Kontrahentów w systemach informatycznych; Współpraca z innymi jednostkami...
Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz...