Zadania i obowiązki: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora marki T-Mobile. Realizacja indywidualnych planów sprzedaży. Profesjonalna obsługa klientów T-Mobile. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażną obsługę abonentów Sieci T-Mobile.
Zakres obowiązków: Zarządzanie usługami dodanymi, w szczególności z obszarów usług wideo, bezpieczeństwa i usług w chmurze. Prowadzenie procesu pozyskiwania i integracji partnerów (negocjacje i zawieranie umów, nadzór nad integracją technologiczną, etc.) Współpraca z partnerami z...
Zakres obowiązków: Rozwój i realizacja strategii oraz celów sprzedaży w kanale sprzedaży pośredniej dla produktów postpaid; Przygotowanie struktury kanałów sprzedaży pośredniej dla produktów postpaid z uwzględnieniem potencjału rynku, preferencji klientów, aktualnej i przyszłej...
Zakres zadań: Odpowiedzialność za planowanie i realizację projektów dla klientów wewnętrznych z obszarów marketingu, sprzedaży, finansów, regulacji, technologii, HR. Odpowiedzialność za koordynację analizy wykonalności technicznej wymagań biznesowych - tworzenie architektury IT...
Zakres obowiązków: Prowadzenie negocjacji handlowych i aktywna sprzedaż produktów oraz usług T-Mobile (Biznes). Pozyskiwanie i obsługa Klientów Biznesowych w zakresie świadczonych usług. Realizacja właściwej sprzedaży na wyznaczonym terenie. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy....
Obowiązki: Profesjonalna telefoniczna obsługa klientów T-Mobile Polska; Telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez sieć T-Mobile; Udzielanie informacji na temat oferty sieci T-Mobile; Pomoc klientom w korzystaniu z oferowanych produktów i usług;
Zakres obowiązków: Zapoznanie się z systemami zarządzania elementami sieci komórkowej; Rozwiązywanie Customer Complaints; Współpraca z firmami zewnętrznymi i klientami wewnętrznymi; Współudział w rozwoju i aktualizacji procedur; Wsparcie w bieżących pracach sekcji;
Zadania i obowiązki: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora marki T-Mobile. Realizacja indywidualnych planów sprzedaży. Profesjonalna obsługa klientów T-Mobile. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażną obsługę abonentów Sieci T-Mobile.
Zadania i obowiązki: Organizacja procesów planowania (między innymi: sporządzanie harmonogramów, organizacja spotkań, monitorowanie realizacji, przygotowywanie materiałów do dyskusji) Sporządzenie analiz i raportów w zakresie sprawozdawczości zarządczej; Raportowanie planów oraz...
Zadania i obowiązki: Realizacja planów sprzedaży w ramach przypisanego obszaru geograficznego. W oparciu o przeprowadzone analizy budowanie strategii zapewniającej realizację celów biznesowych. Wdrażanie i monitoring projektów biznesowych, programów motywacyjnych, konkursów i działań...
Zadania i obowiązki: Realizacja planów sprzedaży w ramach przypisanego obszaru geograficznego. W oparciu o przeprowadzone analizy budowanie strategii zapewniającej realizację celów biznesowych. Wdrażanie i monitoring projektów biznesowych, programów motywacyjnych, konkursów i działań...
Zadania i obowiązki: Konfiguracja i utrzymanie Platform Usług Dodanych; Udział w projektach wdrażania nowych Platform Usług Dodanych; Korespondencja z zagranicznymi dostawcami Platform Usług Dodanych; Prowadzenie testów dla usług i serwisów Platform Usług Dodanych; Tworzenie narzędzi...
Zadania i obowiązki: obsługa zgłoszeń roamingowych serwisów DATA; korespondencja z zagranicznymi partnerami, konfiguracja i weryfikacja sieciowych parametrów roamingu na elementach sieci, prowadzenie testów roamigowych dla serwisów DATA, tworzenie narzędzi wspomagających monitorowanie...
Zakres zadań: Przygotowywanie i analizowanie ilościowych i jakościowych raportów sprzedażowych dla segmentu SOHO/SME; Rozwój narzędzi raportowania i systemów informacyjnych; Rozwój zakresu, rodzaju i sposobu analiz sprzedaży dla wsparcia kierownictwa w zarządzaniu kanałami i wspomagania...
Obowiązki: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora T-Mobile Polska S.A. Realizacja indywidualnych planów sprzedaży. Profesjonalna obsługa klientów T-Mobile. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażną obsługę abonentów sieci T-Mobile.