Zakres zadań: Wsparcie w dziennym raportowaniu z zakresu pozycji płynnościowej i walutowej; Udział w przygotowywaniu procedur skarbowych; Ujednolicanie dokumentacji bankowej; Współudział w bieżących pracach Działu;
Obowiązki: Zapoznanie się z bieżącą obsługą pracowników w zakresie informacji o świadczeniach i wynagrodzeniu; Aktualizacja danych w programie kadrowo-płacowym; Kompletowanie i archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej; Wsparcie w bieżącej działalności sekcji;
Zadania: Tworzenie i aktualizowanie narzędzi i baz wspierających proces zarządzania DC / LTC oraz serwerami; Tworzenie specyfikacji wnioskowanych zasobów w oparci o informacje klienta wewnętrznego (translacja potrzeb biznesowych na konfigurację techniczną) Stosowanie i wdrażanie planów i...
Obowiązki: Zapewnienie Technicznego Wsparcia sprzedaży produktów biznesowych (m.in. dostęp do Internetu, IP VPN, IP Voice, prywatny APN, IaaS, SaaS) Analiza technicznych wymagań Klienta; Wsparcie negocjacji aspektów technicznych rozwiązań biznesowych; Koordynacja procesów weryfikacji,...
Obowiązki: Organizacja pracy i nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sekretariatu Dyrektora Departamentu, w tym zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań biznesowych, odpowiedzialność za prawidłowy obieg informacji i dokumentów. Organizowanie spotkań wewnętrznych w departamencie,...
Zadania i obowiązki: Weryfikacja i analiza opłacalności projektów inwestycyjnych w obszarze ICT. Współpraca z partnerami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi T-Mobile Polska przy wycenie rozwiązań technicznych dla klienta końcowego. Wsparcie przy projektowaniu rozwiązań biznesowych opartych o...
Zakres zadań: Wsparcie procesów weryfikacji dokumentacji abonenckiej z kanałów własnych; Wsparcie procesów weryfikacji dokumentacji abonenckiej z kanałów zdalnych; Wsparcie procesów weryfikacji dokumentacji abonenckiej z kanałów partnerskich;
Zakres zadań: Aktywna telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Polska S.A. Udzielanie informacji na temat oferty sieci T-Mobile; Pomoc klientom w korzystaniu z oferowanych przez firmę usług i produktów;
Zadania i obowiązki: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora marki T-Mobile. Realizacja indywidualnych planów sprzedaży. Profesjonalna obsługa klientów T-Mobile. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażną obsługę abonentów Sieci T-Mobile.
Zadania: Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów; Pomoc w korzystaniu z oferowanych usług; Udzielanie informacji na temat bieżącej oferty sieci; Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez T-Mobile Polska S.A.
Zakres obowiązków: Prowadzenie negocjacji handlowych i aktywna sprzedaż produktów oraz usług T-Mobile (Biznes). Pozyskiwanie i obsługa Klientów Biznesowych w zakresie świadczonych usług. Realizacja właściwej sprzedaży na wyznaczonym terenie. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy....
Obowiązki: Udzielanie informacji na temat oferty sieci T-Mobile; Telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez sieć T-Mobile;
Obowiązki: Wsparcie przy opracowywaniu strategii prac dla Sekcji/Działu; Pomoc w analizie raportów telekomunikacyjnych; Współtworzenie prezentacji dotyczących bieżących działań Sekcji/Działu; Pomoc w bieżących pracach Sekcji;
Obowiązki: Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi sieci T-Mobile, Doradzanie klientom w zakresie wyboru usług, Kompleksowa obsługa posprzedażna pozyskanych abonentów sieci T-Mobile, Negocjowanie warunków sprzedaży i przygotowywanie umów.