Zakres zadań: Analiza konkurencji, trendów sprzedaży oraz zachowań i potrzeb Klientów; Monitorowanie kontaktów z Klientem w kanałach bezpośrednich; Koordynowanie kampanii bezpośrednich do Klientów; Monitorowanie wyników; Zbieranie opinii Klientów na temat ofert; Rozwój procesów...
Zakres zadań: Analiza konkurencji, trendów sprzedaży oraz zachowań i potrzeb Klientów; Współtworzenie strategii komunikacji oferty B2B; Tworzenie koncepcji komunikacji B2B; Współpraca z departamentem komunikacji; Tworzenie komunikacji dla kampanii bezpośrednich do Klientów; Koordynowanie...
Zakres obowiązków: Współtworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowej dla kanału online; Tworzenie, edytowanie oraz uaktualnianie firmowych stron www, Koordynowanie i realizowanie działań marketingowych skierowanych do odbiorców w kanale on-line, Tworzenie mass mailingów /...
Zakres obowiązków: Współudział w rejestrowaniu korespondencji przychodzącej; Segregowanie przesyłek; Opracowywanie zwrotów zwykłych i poleconych; Współudział w rejestrowaniu korespondencji wychodzącej; Wsparcie w bieżących pracach Sekcji, związanych z funkcjonowaniem Kancelarii;
Zakres zadań: Wspieranie procesu decyzyjnego poprzez analizę danych, przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji. Opracowywanie założeń budżetowych i prognoz finansowych. Definiowanie nowych procesów biznesowych i udoskonalanie już istniejących. Sporządzanie raportów jakościowych...
Zakres zadań: Zarządzanie Rozwojem i Budową Sieci Szkieletowej (Development & Deployment), przy uwzględnieniu standardów technologicznych, trendów rynkowych i strategii firmy. Odpowiedzialność za planowanie strategii architektury technologicznej dla Sieci Szkieletowej oraz nadzór nad jej...
Zakres obowiązków: Prowadzenie projektów związanych z oferowaniem i wdrażaniem rozwiązań technicznych dla klientów TMPL (Rynek Biznesowy). Współpraca z odpowiednimi strukturami Pionu Technologii i Innowacji przy projektowaniu rozwiązań biznesowych opartych o infrastrukturę sieciową w...
Obowiązki: Profesjonalna telefoniczna obsługa klientów T-Mobile Polska; Telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez sieć T-Mobile; Udzielanie informacji na temat oferty sieci T-Mobile; Pomoc klientom w korzystaniu z oferowanych produktów i usług;
Zakres zadań: Koordynowanie działań administracyjnych sklepu. Realizacja planów sprzedażowych. Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe placówki. Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży.
Zakres zadań: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile. Realizacja indywidualnych planów sprzedaży. Profesjonalna obsługa klientów T-Mobile Polska S.A. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażną obsługę abonentów Sieci T-Mobile.
Zakres zadań: Wsparcie w dziennym raportowaniu z zakresu pozycji płynnościowej i walutowej; Udział w przygotowywaniu procedur skarbowych; Ujednolicanie dokumentacji bankowej; Współudział w bieżących pracach Działu;