Obowiązki: Zapewnienie Technicznego Wsparcia sprzedaży produktów biznesowych (m.in. dostęp do Internetu, IP VPN, IP Voice, prywatny APN, IaaS, SaaS) Analiza technicznych wymagań Klienta; Wsparcie negocjacji aspektów technicznych rozwiązań biznesowych; Koordynacja procesów weryfikacji,...
Obowiązki: Organizacja pracy i nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sekretariatu Dyrektora Departamentu, w tym zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań biznesowych, odpowiedzialność za prawidłowy obieg informacji i dokumentów. Organizowanie spotkań wewnętrznych w departamencie,...
Zadania i obowiązki: Weryfikacja i analiza opłacalności projektów inwestycyjnych w obszarze ICT. Współpraca z partnerami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi T-Mobile Polska przy wycenie rozwiązań technicznych dla klienta końcowego. Wsparcie przy projektowaniu rozwiązań biznesowych opartych o...
Zakres zadań: Wsparcie procesów weryfikacji dokumentacji abonenckiej z kanałów własnych; Wsparcie procesów weryfikacji dokumentacji abonenckiej z kanałów zdalnych; Wsparcie procesów weryfikacji dokumentacji abonenckiej z kanałów partnerskich;
Zakres zadań: Aktywna telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Polska S.A. Udzielanie informacji na temat oferty sieci T-Mobile; Pomoc klientom w korzystaniu z oferowanych przez firmę usług i produktów;
Zadania i obowiązki: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora marki T-Mobile. Realizacja indywidualnych planów sprzedaży. Profesjonalna obsługa klientów T-Mobile. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażną obsługę abonentów Sieci T-Mobile.
Zadania: Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów; Pomoc w korzystaniu z oferowanych usług; Udzielanie informacji na temat bieżącej oferty sieci; Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez T-Mobile Polska S.A.
Zakres obowiązków: Prowadzenie negocjacji handlowych i aktywna sprzedaż produktów oraz usług T-Mobile (Biznes). Pozyskiwanie i obsługa Klientów Biznesowych w zakresie świadczonych usług. Realizacja właściwej sprzedaży na wyznaczonym terenie. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy....
Obowiązki: Udzielanie informacji na temat oferty sieci T-Mobile; Telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez sieć T-Mobile;
Obowiązki: Wsparcie przy opracowywaniu strategii prac dla Sekcji/Działu; Pomoc w analizie raportów telekomunikacyjnych; Współtworzenie prezentacji dotyczących bieżących działań Sekcji/Działu; Pomoc w bieżących pracach Sekcji;
Obowiązki: Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi sieci T-Mobile, Doradzanie klientom w zakresie wyboru usług, Kompleksowa obsługa posprzedażna pozyskanych abonentów sieci T-Mobile, Negocjowanie warunków sprzedaży i przygotowywanie umów.
Zadania i obowiązki: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora marki T-Mobile. Realizacja indywidualnych planów sprzedaży. Profesjonalna obsługa klientów T-Mobile. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażną obsługę abonentów Sieci T-Mobile.
Zakres obowiązków: Zarządzanie usługami dodanymi, w szczególności z obszarów usług wideo, bezpieczeństwa i usług w chmurze. Prowadzenie procesu pozyskiwania i integracji partnerów (negocjacje i zawieranie umów, nadzór nad integracją technologiczną, etc.) Współpraca z partnerami z...
Zakres obowiązków: Rozwój i realizacja strategii oraz celów sprzedaży w kanale sprzedaży pośredniej dla produktów postpaid; Przygotowanie struktury kanałów sprzedaży pośredniej dla produktów postpaid z uwzględnieniem potencjału rynku, preferencji klientów, aktualnej i przyszłej...