T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna obsługa Klientów T-Mobile
- Obsługa korespondencji e-mail od Klientów T-Mobile
Wymagania:
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Predyspozycje i umiejętności w zakresie telefonicznej obsługi Klienta
- Doświadczenie w kontakcie telefonicznym i/lub mailowym z Klientem będzie dodatkowym atutem
- Dobra znajomość zasad prowadzenia korespondencji z Klientem (w tym znajomość zasad pisowni języka polskiego i ortografii)
- Wykształcenie min. średnie
- Bardzo dobra dykcja, miły tembr głosu
- Gotowość do wykonywania zadań w uprzednio uzgodnionych terminach w przedziale 07:00 – 24:00 (7 dni w tygodniu).
Naszym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość budowania swojej kariery wśród ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.