T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Zakres zadań:
- Analiza konkurencji, trendów sprzedaży oraz zachowań i potrzeb Klientów
- Monitorowanie kontaktów z Klientem w kanałach bezpośrednich
- Koordynowanie kampanii bezpośrednich do Klientów
- Monitorowanie wyników
- Zbieranie opinii Klientów na temat ofert
- Rozwój procesów komunikacji bezpośredniej
- Uczestniczenie w procesie tworzenia oferty biznesowej - uwzględnianie potrzeb Klienta
- Współpraca przy tworzeniu komunikacji bezpośredniej do Klienta
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, psychologia biznesu i pokrewne
- Minimum rok doświadczenia w pracy w obszarze obsługi klientów (praca w CS w dużych korporacjach będzie atutem)
- Wysokie umiejętności analityczne i interpersonalne,
- Zaangażowanie i inicjatywa,
- Samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność w realizacji zadań,
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Naszym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość budowania swojej kariery wśród ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.