T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
(segment Large Account)
Obowiązki:
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi sieci T-Mobile,
- Doradzanie klientom w zakresie wyboru usług,
- Kompleksowa obsługa posprzedażna pozyskanych abonentów sieci T-Mobile,
- Negocjowanie warunków sprzedaży i przygotowywanie umów.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży
- Wysokie umiejętności negocjacyjne oraz interpersonalne
- Umiejętność szybkiego reagowania na potrzeby klienta i rozwiązywania problemów
- Umiejętności ustalania priorytetów i dobrego organizowania pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Elastyczność i dyspozycyjność
- Dobra znajomość obsługi komputera w ramach pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B oraz praktyka w prowadzeniu samochodu
Naszym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość budowania swojej kariery wśród ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.