T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Zadania i obowiązki:
- Realizacja planów sprzedaży w ramach przypisanego obszaru geograficznego.
- W oparciu o przeprowadzone analizy budowanie strategii zapewniającej realizację celów biznesowych.
- Wdrażanie i monitoring projektów biznesowych, programów motywacyjnych, konkursów i działań aktywizujących sprzedaż.
- Pozyskiwanie i wdrażanie do współpracy nowych Partnerów oraz Sprzedawców.
- Nadzorowanie procesu autoryzacja i deautoryzacja punktów sprzedaży oraz pozyskiwanie punktów w nowych lokalizacjach.
- Ocena kompetencji oraz standardów pracy Sprzedawców w punktach sprzedaży.
- Prowadzenie skutecznych działań komunikacyjnych zapewniających wymaganą wiedzę i kompetencje pracowników sieci sprzedaży.
- Monitorowanie zgodności realizacji procesów sprzedażowych z obowiązującymi zasadami oraz pod kątem możliwości powstawania nadużyć.
Wymagania:
- Min. 2-3 letnie doświadczenie w sprzedaży terenowej.
- Silna orientacja na klienta oraz realizację wyników sprzedaży.
- Doświadczenie w przygotowaniu i koordynacji działań aktywizujących sprzedaż.
- Doświadczenie w procesach naboru i wdrażania pracowników sprzedaży.
- Umiejętność planowania, ustalania priorytetów i samodzielnego organizowania pracy.
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność.
- Wykształcenie min. średnie.
- Umiejętność obsługi komputera i Microsoft Office.
- Prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność związana z pracą w terenie
Naszym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość budowania swojej kariery wśród ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.