T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Zakres obowiązków:
- Zapoznanie się z systemami zarządzania elementami sieci komórkowej
- Rozwiązywanie Customer Complaints
- Współpraca z firmami zewnętrznymi i klientami wewnętrznymi
- Współudział w rozwoju i aktualizacji procedur
- Wsparcie w bieżących pracach sekcji
Wymagania:
- Student 3, 4, 5 roku, preferowany kierunek: telekomunikacja
- Wiedza z zakresu budowy sieci komórkowej
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w ramach pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, zaangażowanie
- Wysoka komunikatywność i chęć pracy w zespole
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Naszym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość budowania swojej kariery wśród ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.