T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Zakres zadań:
- Odpowiedzialność za planowanie i realizację projektów dla klientów wewnętrznych z obszarów marketingu, sprzedaży, finansów, regulacji, technologii, HR.
- Odpowiedzialność za koordynację analizy wykonalności technicznej wymagań biznesowych - tworzenie architektury IT produktów i usług, określanie zakresu projektów, kosztów, długości czasu realizacji oraz identyfikacja jednostek wykonawczych.
- Odpowiedzialność za koordynację implementacji zmian, ich testów, a następnie wdrożenia w systemach produkcyjnych
- Wsparcie klienta wewnętrznego z obszarów marketingu, sprzedaży, finansów, regulacji, technologii, HR - przy definiowaniu i optymalizacji biznesowych wymagań produktów i usług w T-Mobile.
- Optymalne wykorzystania zasobów IT i sieci oraz zarządzanie budżetem w projektach i powierzonych zadaniach.
- Zarządzanie relacjami z klientami wewnętrznymi w imieniu departamentu.
- Wsparcie procesów przepływu informacji na różnych poziomach organizacji w ramach realizowanych projektów.
- Współtworzenie i zarządzanie dokumentacją związaną z procesem obsługi projektów w T-Mobile w zakresie analizy wymagań biznesowych klienta, analizy wykonalności oraz realizacji technicznej produktów i usług.
Wymagania:
- Minimum 4 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w obszarze telekomunikacyjnym i/lub IT
- Minimum 4 letnie doświadczenie w koordynacji analizy wymagań biznesowych klienta, specyfikacji wymagań, tworzeniu architektury systemów informatycznych, koordynacji implementacji i wdrożeń projektów
- Znajomość architektury systemów telco, orientacja w obszarach biznesowych oraz umiejętność doboru technologii informatycznych oraz telekomunikacyjnych przy tworzeniu rozwiązań.
- Orientacja na klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz wrażliwość na ich potrzeby, koncentracja na satysfakcji klienta.
- Wysoka komunikatywność, doświadczenie w negocjacjach, umiejętność przeprowadzania prezentacji.
- Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań.
- Znajomość metodologii zarządzania projektami – PMI/Prince. Certyfikat PMP/Prince będzie dodatkowym atutem
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Naszym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość budowania swojej kariery wśród ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.