Eklektika Learning&Business Solutions od 10 lat wspiera swoich Klientów w zakresie doradztwa personalnego i szkoleń biznesowych. Nr certyfikat KRAZ: 10374
Organizacja zleceń spedycji międzynarodowej drogowej; Współpraca z przewoźnikami, nadzór nad jakością wykonywanych przez nich usług; Stałe poszerzanie bazy przewoźników i klientów; Dbałość o wysoką jakość wykonywanych usług; Kontrola i optymalizacja kosztów; Prowadzenie...
Pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych głównie na obszarze Europy Wschodniej; Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z istniejącymi klientami; Udział w negocjacjach handlowych, ofertowanie; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród potencjalnych klientów; Monitorowanie działań...
Montaż i regulacje nowych i używanych maszyn; Naprawy i regulacje maszyn już pracujących u klientów; Przeglądy i inspekcje maszyn w trakcie i po gwarancji; Raportowanie działalności serwisowej.
Zarządzanie, kontrola oraz koordynacja pracy na dziale; Zapewnienie porządku oraz prawidłowej prezentacji produktu zgodnie z ustalonymi standardami merchandisingowymi; Współpraca z dyrektorem marketu oraz innymi kierownikami w celu osiągnięcia planów sprzedażowych; Koordynacja oraz...
Pozyskiwanie nowych Klientów i sprzedaż usług HR; Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych w różnych branżach na stanowiska średniego i wyższego szczebla; Poszukiwania Kandydatów metodą direct serach/search&selection; Weryfikację kompetencji Kandydatów, sporządzanie raportów...
Analiza potrzeb klientów i fachowe doradztwo w zakresie transportu drogowego; Aktywne pozyskiwanie klientów na podległym terenie; Sporządzanie ofert handlowych, prowadzenie spotkań handlowych i negocjacji warunków umów; Monitorowanie procesu realizacji umowy handlowej; Analizowanie rynku pod...
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; Min. 5-letnie doświadczenie w dziale księgowym, w tym min. dwuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu ksiąg rachunkowych spółki handlowej (sklepy detaliczne); Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości oraz polskich przepisów podatkowych; Dobra...
Ścisła współpraca z działem sprzedaży, wdrożeń, inżynierami serwisu i innymi osobami zaangażowanymi w dany projekt; Analiza potrzeb klienta, zbieranie potrzebnych informacji, przeprowadzanie wywiadów z potencjonalnymi użytkownikami, przygotowanie klienta przed wdrożeniem systemu;...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie kierownika jednego z wymienionych działów we wszystkich działaniach mających na celu efektywne zarządzanie podległym zespołem, zapewnienie odpowiednich wyników sprzedażowych i wysokiego poziomu obsługi klienta.
nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie dobrych kontaktów z klientami biznesowymi, opracowywanie i sprzedaż ofert handlowych przygotowanych ze współpracy z ekspertami i metodykami, profesjonalna prezentacja usług firmy, aktywne reprezentowanie firmy na zewnątrz i budowanie jej pozytywnego...
obsługa zamówień w zakresie dostaw towaru do salonów i klientów oraz kontrola wydawania towarów; organizacja i monitorowanie dostaw od polskich i zagranicznych producentów; zarządzanie gospodarką magazynową; przygotowywanie analiz i raportów z firmowego systemu logistycznego dotyczących:...
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Prowadzenie profesjonalnej opieki posprzedażowej; Budowanie trwałych relacji ze stałymi klientami firmy; Monitorowanie rynku konkurencji; Negocjowanie umów z instytucjami i firmami zatrudniającymi ponad 100 osób; Raportowanie według firmowych standardów.
Przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu Sporządzanie raportów przyjęć i wydań oraz bieżącego stanu magazynu, według wymagań głównej księgowej Sporządzanie raportów dotyczących dostaw ekspozycyjnych, czy innych według ustaleń z działem logistyki Kontrola zgodności stanu...
zarządzanie zespołem sprzedawców: szkolenia, ocena pracy, motywowanie, organizacja pracy w salonie dbałość o odpowiedni poziom obsługi klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy kontrola realizacji budżetów sprzedażowych raportowanie z wyników sprzedaży całego zespołu kontrola...
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Prowadzenie profesjonalnej opieki posprzedażowej; Budowanie trwałych relacji ze stałymi klientami firmy; Monitorowanie rynku konkurencji; Negocjowanie umów z instytucjami i firmami zatrudniającymi ponad 100 osób; Raportowanie według firmowych standardów.