WALKI EKOPAK S.A.mazowieckie, Jatne, k. Celestynowa
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4742 dni
Description of the post: customer service specialist; customer service within the scope of carrying out orders and monitoring of deliveries; close internal cooperation with production and sales departments; managing correspondence circulation in the department; preparing reports;
realizacja zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia utrzymania produkcji; komunikacja z dostawcami; poszukiwanie i wdrażanie nowych dostawców; badanie, obserwacja i analiza rynków zaopatrzenia; pozyskiwanie dostawców zapewniających wysoką jakość oferowanych wyrobów i usług;...
specjalista ds. obsługi klienta; obsługa klienta w zakresie realizacji zamówień i monitoringu dostaw; ścisła współpraca wewnętrzna z działem produkcji i sprzedaży; zarządzanie obiegem korespondencji w dziale; sporządzanie raportów;
WALKI EKOPAK S.A.mazowieckie, Jatne, k. Celestynowa
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5006 dni
bieżąca obsługa recepcji; opieka nad gośćmi i klientami przyjmowanymi w biurze firmy; obsługa centrali telefonicznej; obsługa korespondencji; organizacja spotkań, konferencji i wyjazdów służbowych; prowadzenie sekretariatu; inne prace administracyjne;
specjalista ds. obsługi klienta obsługa klienta w zakresie realizacji zamówień i monitoringu dostaw ścisła współpraca wewnętrzna z działem produkcji i sprzedaży zarządzanie obiegiem korespondencji w dziale sporządzanie raportów;
księgowanie rozliczeń kart kredytowych i gotówkowych księgowanie banków monitorowanie i uzgadnianie należności księgowanie deklaracji podatkowych i ZUS księgowanie list płac uzgodnienia kont objętych prowadzonymi/nadzorowanymi księgowaniami
specjalista ds. obsługi klienta obsługa klienta w zakresie realizacji zamówień i monitoringu dostaw ścisła współpraca wewnętrzna z działem produkcji i sprzedaży zarządzanie obiegiem korespondencji w dziale sporządzanie raportów
Księgowanie i uzgadnianie wyciągów bankowych Księgowanie raportów kasowych i uzgadnianie do kont Kompensaty Forma zatrudnienia-umowa zlecenie Okres zatrudnienia od końca września 2010r. do 28.02.2011r.
specjalista ds. obsługi klienta obsługa klienta w zakresie realizacji zamówień i monitoringu dostaw ścisła współpraca wewnętrzna z działem produkcji i sprzedaży zarządzanie obiegiem korespondencji w dziale sporządzanie raportów
specjalista ds. obsługi klienta obsługa klienta w zakresie realizacji zamówień i monitoringu dostaw ścisła współpraca wewnętrzna z działem produkcji i sprzedaży zarządzanie obiegiem korespondencji w dziale sporządzanie raportów
specjalista ds. zakupów Zakres obowiązków i zadań realizacja zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia utrzymania produkcji komunikacja z dostawcami poszukiwanie i wdrażanie nowych dostawców badanie, obserwacja i analiza rynków zaopatrzenia pozyskiwanie dostawców zapewniających...
specjalista ds. obsługi klienta obsługa klienta w zakresie realizacji zamówień i monitoringu dostaw ścisła współpraca wewnętrzna z działem produkcji i sprzedaży zarządzanie obiegem korespondencji w dziale sporządzanie raportów
Key Tasks: Participate in development projects and maintenance of both local and global a solutions; Understand the dependencies and specify interfaces between IT solutions; Develop, Implement and maintain IT applications according to IT strategy and standards; Support the IT infrastructure...