monitorowanie rynku, trendów i konkurencji rozpoznawanie potrzeb klientów oraz przygotowywanie dla nich optymalnych ofert handlowych koordynacja rezalizacji zamówień (terminy płatności, asortyment, reklamacje) zarządzanie bazą danych kilentów
specjalista ds. obsługi klienta obsługa klienta w zakresie realizacji zamówień i monitoringu dostaw ścisła współpraca wewnętrzna z działem produkcji i sprzedaży zarządzanie obiegem korespondencji w dziale sporządzanie raportów w języku polskim oraz fińskim i szwedzkim
specjalista ds. obsługi klienta obsługa klienta w zakresie realizacji zamówień i monitoringu dostaw ścisła współpraca wewnętrzna z działem produkcji i sprzedaży zarządzanie obiegem korespondencji w dziale sporządzanie raportów w języku polskim oraz niemieckim
prowadzenie zajęć sportowych,rekreacyjnych,uświadamianie konieczności aktywnego wypoczynku,prowadzenie zespołów ćwiczebnych,dbanie o kondycję fizyczną pracowników,prowadzenie różnego rodzaju gimnastyk.