Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym.
Zadania, jakie czekają na nowego pracownika, to weryfikacja i wprowadzanie danych w języku angielskim do programu informatycznego. Wymagania: znajomość języka angielskiego (poziom C1) – warunek konieczny, dokładność i skrupulatność, zaangażowanie w realizację powierzonych zadań....
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Kontrolowanie pracy i wyników zespołu sprzedażowego (Telemarketerów), Wdrażanie nowych pracowników, Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych, Przygotowanie grafików pracy podległych...
Opis stanowiska: Prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników Call Center z zakresu produktu i sprzedaży, Prowadzenie coachingów, Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, Dbałość o wysokie standardy pracy Konsultantów, Nadzorowanie pracy zespołów.
Mellon Poland Sp. z o.o.lubelskie, Chełm, Krasnystaw, Zamość, Hrubieszów, Tomaszów Lubelski, Bychawa, Janów Lubelski, Biłgoraj
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3439 dni
Do obowiązków należeć będzie: instalacja i deinstalacja terminali płatniczych, serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Obowiązki: Projektowanie rozwiązań i rozwój aplikacji terminali płatniczych; Tworzenie aplikacji dla terminali POS; Monitorowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych Klientów i monitorowanie działań konkurencji poprzez bieżącą analizę rynku, Prezentacja i udzielanie informacji na temat produktów i usług firmy, Bezpośrednie spotkania z Klientami, Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży i marketingu,...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Do obowiązków należeć będzie: instalacja i deinstalacja terminali płatniczych, serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Obowiązki: Tworzenie raportów zgodnie z wymaganiami klienta; Wsparcie programistyczne .NET; Tworzenie i rozwój istniejących aplikacji; Przygotowywanie dokumentacji technicznej; Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
Do obowiązków należeć będzie: instalacja i deinstalacja terminali płatniczych, serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Obowiązki: Projektowanie rozwiązań i rozwój aplikacji terminali płatniczych; Tworzenie aplikacji dla terminali POS; Monitorowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
Obowiązki: Tworzenie raportów zgodnie z wymaganiami klienta; Wsparcie programistyczne .NET; Tworzenie i rozwój istniejących aplikacji; Przygotowywanie dokumentacji technicznej; Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;