Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym.
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie procesów sporządzania budżetu oraz prognoz, tworzenie raportów i analiz w dziale zakupów jak również bieżące wsparcie działu.
Obowiązki: Implementacja wymagań biznesowych z użyciem PL/SQL Projektowanie rozwiązań w technologii Oracle DB i PL/SQL Tworzenie raportów zgodnie z wymaganiami klienta Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi Tworzenie i rozwój istniejących aplikacji Wsparcie programistyczne...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie procesów sporządzania budżetu oraz prognoz, tworzenie raportów i analiz w dziale zakupów jak również bieżące wsparcie działu.
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Key Responsibilities: Acquiring new strategic customers and growing existing customer portfolio Originating and maintaining personal portfolio Building market position by identifying, developing, defining, negotiating, and establishing client relationships Meeting assigned revenue targets and...
Key Responsibilities: Managing areas of Field Service, Help Desk and Commissioning services in Poland. Actively managing Team to ensure KPI levels and quality standards. Identifying and determiningg key priorities implementing process and system improvements and changes to increase effectiveness....
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Kontrolowanie pracy i wyników zespołu sprzedażowego (Telemarketerów), Wdrażanie nowych pracowników, Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych, Przygotowanie grafików pracy podległych...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Zadania, jakie czekają na pracowników to: posprzedażowa obsługa klienta, przygotowywanie, kserowanie i archiwizacja dokumentów, telefoniczna obsługa Klienta, inne, zlecone przez przełożonego zadania. Wymagania: umiejętność sprawnej obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Outlook...
Mellon Poland Sp. z o.o.dolnośląskie, Legnica, Polkowice, Bolesławiec, Zgorzelec
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3350 dni
Do obowiązków należeć będzie: instalacja i deinstalacja terminali płatniczych, serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Obowiązki: Tworzenie raportów zgodnie z wymaganiami klienta; Wsparcie programistyczne .NET; Tworzenie i rozwój istniejących aplikacji; Przygotowywanie dokumentacji technicznej; Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych Klientów i monitorowanie działań konkurencji poprzez bieżącą analizę rynku, Prezentacja i udzielanie informacji na temat produktów i usług firmy, Bezpośrednie spotkania z Klientami, Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży i marketingu,...
Oczekiwania: Doświadczenie w pracy na stanowisku młodszej księgowej/ młodszego księgowego (min. 2 lata), Umiejętność ustalania priorytetów oraz zdolności organizacyjne, Wykształcenie wyższe (bądź w trakcie studiów) o profilu finansowym, ekonomicznym, Samodzielność oraz...