Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym.
Mellon Poland Sp. z o.o.lubelskie, Chełm, Krasnystaw, Zamość, Hrubieszów, Tomaszów Lubelski, Bychawa, Janów Lubelski, Biłgoraj
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3497 dni
Do obowiązków należeć będzie: instalacja i deinstalacja terminali płatniczych, serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzedaż usług Call Center. Od kandydata oczekujemy co najmniej 2-letniego, popartego sukcesami, doświadczenia w sprzedaży usług Call Center. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i systemu bonusowego jak również...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Obowiązki: Tworzenie raportów zgodnie z wymaganiami klienta; Wsparcie programistyczne .NET; Tworzenie i rozwój istniejących aplikacji; Przygotowywanie dokumentacji technicznej; Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
Mellon Poland Sp. z o.o.Bogatynia, Bogatynia, Legnica, Lubań, Lubin, Bolesławiec
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3543 dni
Do obowiązków należeć będzie: Instalacja i deinstalacja terminali płatniczych, serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Obowiązki: Projektowanie, implementacja nowego oraz rozwój już istniejącego oprogramowania, Analiza potrzeb Klienta, Tworzenie dokumentacji technicznej, Dbałość o wysoką jakość tworzonych rozwiązań.
Obowiązki: Koordynacja realizacji projektów informatycznych zgodnie z metodologią i przyjętymi standardami, Nadzorowanie zakresu oraz postępu prac zgodnie z harmonogramem, kontrola budżetu, Przydzielanie zasobów do zadań w narzędziach GTECH i śledzenie ich postępów w MSP i JIRA, Analiza...
Obowiązki: Projektowanie i pisanie skryptów testowych, Planowanie i przeprowadzanie testów zgodnie z procedurami i standardami oprogramowania, Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, Dbanie o jakość, spójność i kompletność rozwiązań.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzedaż usług Call Center. Od kandydata oczekujemy co najmniej 2-letniego, popartego sukcesami, doświadczenia w sprzedaży usług Call Center. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i systemu bonusowego jak również...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Do obowiązków należeć będzie: instalacja, deinstalacja i serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Opis stanowiska: Nadzorowanie pracy zespołów sprzedaży telefonicznej, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych, Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zlecającymi kampanie, Tworzenie...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzedaż usług Call Center. Od kandydata oczekujemy co najmniej 2-letniego, popartego sukcesami, doświadczenia w sprzedaży usług Call Center. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i systemu bonusowego jak również...