Jesteśmy konsultantami HR - partnerami międzynarodowych korporacji w Polsce i czołowych polskich przedsiębiorstw. Jako firma rekrutacyjna działamy od 1991 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 10000 projektów z obszaru HR, co uczyniło nas jedną z najbardziej doświadczonych agencji rekrutacyjnych. Nasz sukces oparty jest na praktycznej wiedzy biznesowej i budowanych przez lata relacjach w środowisku HR owocujących skutecznością rekomendowanych rozwiązań. Zachęcamy do obejrzenia filmu TESTed for 25 years.
Obowiązki: Prowadzenie pełnej księgowości spółki, tj.: sporządzanie sprawozdań finansowych i bilansów; Odpowiedzialność za prawidłowo prowadzoną politykę rachunkowości; Odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT-UE) Nadzór nad prawidłowym obiegiem...
Responsibilities:IT Project Manager manages complex IT projects with high impact on business processes and business continuity. He/she assumes the responsibility for project delivery within agreed time and budget. The IT Project Manager is entrusted with projects in specific functional areas (e.g....
Responsibilities:Creates and realizes strategy of Continuous Improvement within Company, driving change towards processes, leading Six Sigma Black Belt projects, coaching Six Sigma Green Belt projects and delivering trainings on Six Sigma methodology. Implements and tracks standard practices to...
Responsibilities: Application management: Manages applications and services within the SAP landscape with focus on SAP ERP FI and/or CO; Ensures a smooth operation of the Finance IT applications for LGBS and its worldwide LH Group customers Support and consulting of internal LGBS business units and...
Obowiązki: Dokonywanie zmian programowych w sterownikach PLC, konfigurację komponentów automatyki, a także analizowanie problemów związanych z pracą urządzeń produkcyjnych w celu eliminowania przestojów; Usuwanie awarii i usterek maszyn, urządzeń i oprzyrządowania zgodnie z posiadaną...
Obowiązki: Obsługa i aktywne doradztwo, połączone z dosprzedażą (up-selling) i rozszerzeniem zakresu usług do biznesowych, istniejących już klientów; Prowadzenie i koordynacja kampanii marketingowych (nie jest wymagane doświadczenie w tym zakresie)
Responsibilities:Key Accountabilities: Liaise with Financial Accounting controlling team to ensure accurate submission of monthly financial results; Provide messaging on financial performance for specific parts of the profit and loss account; Assist in production of commentaries for monthly...
Responsibilities: Carrying out financial advisory projects for Company clients including: financial analysis using spreadsheet and data analytical techniques, working on accounting and management data and preparation of reports on key findings; Keeping regular contact with clients with regard to...
Responsibilities: Supports the FT PMO with administrative tasks; Status Reporting: Gather monthly status information for Finance projects and update Planview (incl. status, financials, risk); follow-up with project managers if needed; prepare reporting templates for next months, send reminders and...
Responsibilities: Provide business support services for end users in business units and Corporate Center teams, analyze support requests and incident tickets and provide timely resolutions; Perform configuration of relevant process steps in the group’s finance applications, in particular SAP...
Responsibilities: HR administration: Be the first point of contact for all HR-related queries; Supporting managers and employees in all labor law, manage information about legal regulation changes, etc. Keeping employee files up to date in accordance with regulations; Preparing all...
Responsibilities: Operational team management, from 5 to 25 people depending on customer mix; development and coaching, workload balancing, attendance, input to performance management; Execution of service quality plan (SQP) Process execution, improvement and optimization; Organization and...
Obowiązki: Przygotowywanie deklaracji podatkowych PIT/ VAT/ CIT; Przygotowywanie dokumentacji procesowej; Współpraca z Koordynatorami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług;
Obowiązki: Codzienny kontakt z klientem zagranicznym; Przygotowanie wyceny usług; Administrowanie treścią wewnętrznego portalu gromadzącego informacje o wymaganiach prawnych w stosunku do klientów; Przygotowanie formularzy potwierdzających aktualny stan spółek; Przygotowanie dokumentów...
Obowiązki: Migracja procesów związanych z podatkiem VAT/ CIT/ PIT; Przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT/ CIT/ PIT; Analiza dokumentacji księgowej pod względem podatkowym; Monitorowanie / przegląd prac innych członków zespołu; Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych do klientów;