specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Efektywne...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
3 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej poszukujemy obecnie specjalistów na stanowisko:
Customer Service Specialist
Katowice
Nr ref.: 6121
Wymagania:
Znajomość sterowników przemysłowych Siemens S7
Umiejętność diagnostyki oraz przeprowadzania napraw urządzeń i instalacji elektrycznych oraz automatyki przemysłowej
Znajomość układów hydrauliki, pneumatyki i mechaniki
Aktualne uprawnienia elektryczne SEP do 1kV
Uprawnienia na dozór i eksploatację urządzeń elektroenergetycznych, energetycznych i gazowych (mile widziane)
Umiejętność pracy w zespole i dyspozycyjność
Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane)
Obowiązki:
Dokonywanie zmian programowych w sterownikach PLC, konfigurację komponentów automatyki, a także analizowanie problemów związanych z pracą urządzeń produkcyjnych w celu eliminowania przestojów
Usuwanie awarii i usterek maszyn, urządzeń i oprzyrządowania zgodnie z posiadaną wiedzą i wymogami dokumentacji
Prowadzenie planowej działalności zapobiegawczo-konserwacyjnej dla zapobiegania awariom urządzeń i przestojom urządzeń
Organizowanie zakupów części i materiałów niezbędnych do prowadzenia bieżącej pracy w ramach utrzymania ruchu urządzeń
Oferujemy:
Stabilną pracę w międzynarodowej firmie z branży motoryzacyjnej oraz możliwość rozwoju
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Efektywne...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
3 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.