Jesteśmy konsultantami HR - partnerami międzynarodowych korporacji w Polsce i czołowych polskich przedsiębiorstw. Jako firma rekrutacyjna działamy od 1991 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 10000 projektów z obszaru HR, co uczyniło nas jedną z najbardziej doświadczonych agencji rekrutacyjnych. Nasz sukces oparty jest na praktycznej wiedzy biznesowej i budowanych przez lata relacjach w środowisku HR owocujących skutecznością rekomendowanych rozwiązań. Zachęcamy do obejrzenia filmu TESTed for 25 years.
Responsibilities: Learning & Development: Course scheduling and attendance tracking on relevant local systems; Maintain QU Mailbox globally – respond to inquiries as needed; Maintain L&D workshop schedule and partner with L&D Leads to find dates; Learning Management System records keeping,...
Responsibilities: Delivering HR services in the following areas: HR administration, compensation, learning & development, performance & career planning, talent acquisition; Provide HR and business leader support - assist in large projects, reorganizations, communication planning and cascades;...
Responsibilities: Learning & Development: Course scheduling and attendance tracking on relevant local systems; Maintain QU Mailbox globally – respond to inquiries as needed; Maintain L&D workshop schedule and partner with L&D Leads to find dates; Learning Management System records keeping,...
Responsibilities: Team management: Developing goals and objectives with direct reports and providing appropriate follow-up. Conducting monthly check-in’s (1:1) with each direct report to discuss performance, development, etc. Completing performance reviews in a timely manner. Supervising work...
Obowiązki: Zarządzanie i rozliczanie projektów promocyjnych; Opracowywanie planów promocyjnych; Przygotowanie materiałów dla mediów, prezentacji; Promocja książek w internecie (social media, blogi, portale) Organizacja eventów promocyjnych, spotkań z autorami; Wsparcie działu handlowego...
Responsibilities: Experienced Specialist who will join our Shared Service Center in Krakow to support us in further growth of our centralized Finance department; AR Specialist will ensure regular allocation of payment transactions and control cash allocation for all Company’s entities in...
Obowiązki: Odpowiedzialność za kompleksową realizację zadań w obrębie księgowości finansowej z wykorzystaniem systemu SAP - procesy zobowiązań, należności lub księgi głównej; Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (biura zagraniczne) w języku obcym;...
Responsibilities: Getting to know the buy/order support process, procedures and standards on basic level; Determining requirements by working with German and English speaking customers; Answering inquiries by clarifying desired information - searching independently for information in all available...
Responsibilities:Scope of Job: Group-wide steering, development, standardization, harmonization and optimization of Order to Cash processes; Develops common process definition, measurements, methodology and tools to drive end-to-end process improvements across the company customers; Design,...
Obowiązki: Obsługa i aktywne doradztwo, połączone z dosprzedażą i rozszerzeniem zakresu usług do biznesowych, istniejących już klientów; Prowadzenie i koordynacja kampanii marketingowych (nie jest wymagane doświadczenie w tym zakresie)
Obowiązki: Księgowanie faktur wychodzących; Wystawianie faktur dla Klientów; Rozliczanie kont klientów, rozliczenia sprzedaży; Potwierdzanie sald; Kontakt z Klientem wewnętrznym oraz Klientami zewnętrznymi w języku francuskim;
Responsibilities: Verification, calculation and authorization of Refund Applications from Travel Agents, if the agent is not able to process his own refund directly; Calculation and processing of Refunds from LH-Own Sales Initiation of credit notes and corresponding payments; Direct, e-mail...
Responsibilities: Ensure smooth running of the finance systems software products included in this role; Be a main point of contact for the for the Financial Control team and be responsible for maintaining, support and developing the systems and processes required to meet their internal and external...
Responsibilities: Organizing team work with assigned resources, leading the team and securing resource planning; Coordinating of effective communication between concerned parties of the process (customers, administration, competence teams, overseas departments etc.) Systematically tracking and...
Responsibilities: Supporting the Global Process Owner in all areas and coordination of the department activities; Meeting/Activity Organisation (planning, task-scheduling, preparation and after work of meetings/events) Preparing notes, meetings’ minutes and agendas; Maintaining relations with...