Praca.pl Praca Malta Specjalista ds. Obsługi Klienta Malta
Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

GCC7 Services Ltd
Malta, St. Julians
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
pomoc w relokacji
17 godz. temu
GCC7 Services Ltd to miejsce pracy dla doświadczonych, zdeterminowanych i ambitnych specjalistów ds.obsługi klienta, poszukujących satysfakcjonującej kariery i stylu życia.

Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
 
Poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.

Rolą agenta ds. obsługi z klientami jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.

Specjalista ds. obsługi z klientami odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
 
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem i rozumiesz zachowania konsumentów, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
 
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Malta, St. Julians
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie!

TWOJE OBOWIĄZKI:
  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami.
  • Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami.
  • Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami.
  • Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy naszych rozwiązań zgodnie z potrzebami i celami klientów.
  • Rozwijanie nowego biznesu z nowymi/istniejącymi klientami.
  • Osiąganie i przekraczanie ustalonych dziennych celów.
  • Pomaganie w trudnych żądaniach klientów lub w razie potrzeby eskalowanie ich.
WYMAGANIA:
  • Biegła znajomość języka polskiego, umiejętność komunikacji w mowie i piśmie.
  • Umiejętności negocjacyjne umożliwiające zawieranie umów w celu maksymalizacji zysków.
  • Wcześniejsze doświadczenie zawodowe na stanowisku Account/Sprzedaży/Klucza/Młodszego Menedżera lub o podobnej roli.
  • Sprawdzona umiejętność łączenia wielu projektów związanych z zarządzaniem kontami jednocześnie, przy jednoczesnym zachowaniu dużej dbałości o szczegóły.
  • Doskonałe umiejętności słuchania, negocjacji i prezentacji.
  • Doświadczenie w pracy na telefonie.
  • Zaraźliwe poczucie entuzjazmu, zabawy i wyobraźni związane z grupą zaangażowaną w tworzenie najlepszych na świecie doświadczeń związanych ze sprzedażą poprzez wyszukiwanie.
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY:
  • Stałe wynagrodzenie podstawowe.
  • Miesięczny bonus za wyniki!
  • Pakiet relokacyjny: przelot i wstępne zakwaterowanie.
  • Pełne wykształcenie i głęboka wiedza na temat światowych rynków finansowych.
  • Super zabawne międzynarodowe środowisko, ~200 pracowników w ogromnym biurze na otwartym piętrze.
  • Cotygodniowe świadczenia żywnościowe (stosowane po trzymiesięcznym stażu pracy).
  • Lokalne zniżki w różnorodnych okolicznych kawiarniach, siłowniach, agencjach nieruchomości i tym podobnych.
  • Hojne budżety motywacyjne ze wspaniałymi nagrodami, konkursami i zajęciami poza siedzibą firmy!
  • 300 słonecznych dni w roku na Malcie.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

GCC7 Services Ltd

Jesteśmy wielokulturową firmą, działającą w stale rozwijającym się sektorze finansowym, która dziś zatrudnia na Malcie ponad 200 pracowników.

Specjalizujemy się w zarządzaniu strategicznymi działaniami finansowymi w zakresie pozyskiwania i utrzymania relacji z klientem.

 Oferujemy szeroką gamę produktów w zakresie rynku finansowego takich jak kryptowaluty, akcje etc. aby zapewnić najlepsze usługi w zakresie handlu online.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   Malta   
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    14 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Customer Supporter with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,80 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów; Pomaganie w sytuacjach kryzysowych z...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację! Zakres obowiązków: obsługa bezpośrednia klienta w...
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;