Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1190

  • ELOMOTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Jako Partner Handlowy będziesz współpracował z działem sprzedaży oraz działem operacyjnym Elomoto.eco w zakresie pozyskiwania lokalizacji pod dzierżawę stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz sprzedaży stacji, a także pozostałych nowoczesnych rozwiązań oferowanych przez Elomoto.eco.
  • Sprzedawca Maszyn Budowlanych

    Liebherr Polska Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zadania: Sprzedaż maszyn budowlanych, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie kontraktów na każdym etapie realizacji, Rozbudowa bazy klientów,...
  • FORVITE P.S.A.
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Forvite.com jesteśmy firmą specjalizującym się w pracach badawczo rozwojowych, których wyniki wdrażamy na rynek. Oferujemy między innymi maszyny i technologie oraz naturalne produkty. Rozwijamy działalność i dlatego poszukujemy zaangażowanych i aktywnych handlowców w szczególności do...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa sprzedażowa przydzielonych klientów zgodnie z obowiązującą procedurą. Niezwłoczne wprowadzanie zleceń do systemu. Informowanie klientów o terminie realizacji zamówienia – najpóźniej w ciągu 48 godzin od momentu wpłynięcia zamówienia....
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro.de   Niemcy    praca zdalna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    7 tysięcy złotych brutto/miesiąc – pełny etat, praca zdalna. Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim; praca z komputerem i obsługa programów tj. komunikatory.
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (druga linia wsparcia)

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zadania: pełnienie roli drugiej linii wsparcia dla użytkowników produktów i usług oferowanych przez Asseco Data Systems S.A., przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w języku polskim i angielskim, delegowanie i eskalacja zgłoszeń,...
  • PKO Bank Polski   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Na co dzień w naszym zespole: obsługujesz telefonicznie klientów, sprzedajesz produkty ubezpieczeniowe, obsługujesz aplikacje bankowe, dbasz o jakość obsługi i satysfakcję klientów. To stanowisko może być Twoje, jeśli: lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać, lubisz sprzedawać, mile...
  • Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 600 - 6 200 zł brutto/mies.
    8 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Windykator Terenowy

    CAPITAL SERVICE   Olsztyn    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: bezpośrednią windykacją należności na podległym obszarze (miejsce pracy: obszar województwa warmińsko-mazurskiego; Olsztyn i okolice) dbaniem o odpowiedni poziom i jakość pracy, realizacją wyznaczonych planów ilościowych i jakościowych na...
  • Windykator Terenowy

    CAPITAL SERVICE   Koszalin    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: bezpośrednią windykacją należności na podległym obszarze (miejsce pracy: obszar województwa zachodniopomorskiego; Koszalin i okolice) dbaniem o odpowiedni poziom i jakość pracy, realizacją wyznaczonych planów ilościowych i jakościowych na...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    RSU Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o dzieło / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  część etatu / pełny etat / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie organizacją spotkań z klientami; Kontakt z klientami drogą telefoniczną i mailową; Negocjacje warunków handlowych; Przygotowanie dokumentacji umów sprzedażowych; Pozyskiwanie nowych klientów; Tworzenie ofert sprzedażowych w systemie CRM; Promocja produktów i...
  • Doradca Klienta ds. Usług Finansowych

    Praca.pl   Malta   
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Polski, Prezentacja korzyści z współpracy, Zarządzanie relacjami z klientami, Współpraca z zespołem w celu wzrostu sprzedaży.
  • Handlowiec ds. OZE

    Sistemo Energy   Gdańsk    praca mobilna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: aktywne pozyskiwanie klientów na pompy ciepła, panele fotowoltaiczne, banki energii oraz modernizację budynków; realizowanie planów sprzedażowych; podpisywanie umów; obecność w szkoleniach branżowych organizowanych przez firmę
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email; Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami;
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży bez doświadczenia

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat   12 500 - 20 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    10 dni
    Nasza firma, partner jednej z największych firm energetycznych w Polsce poszukuje: energicznej, ambitnej osoby, która chce poszerzyć swoją karierę zawodową o kolejne doświadczenie. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, lubiącą wyzwania to ta praca jest z pewnością dla Ciebie. Nie wymagamy...
  • Specjalista ds. Wycen i Ofertowania

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Stanowisko obejmuje: Przygotowywanie kalkulacji kosztów; Aktywny udział w negocjacjach z partnerami biznesowymi; Współdziałanie z innymi sektorami przedsiębiorstwa w zakresie wdrażania inicjatyw; Bezpośrednia komunikacja z klientami;
  • Organizator Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zespołów Sprzedaży; Obsługa i organizacja szkoleń oraz spotkań i narad sprzedażowych; Wsparcie podczas realizacji zadań okołosprzedażowych; Wsparcie Kierownika Zespołu w czynnościach administracyjnych i organizacyjnych;
  • Organizator Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Rzeszów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zespołów Sprzedaży; Obsługa i organizacja szkoleń oraz spotkań i narad sprzedażowych; Wsparcie podczas realizacji zadań okołosprzedażowych; Wsparcie Kierownika Zespołu w czynnościach administracyjnych i organizacyjnych;
  • Inżynier Sprzedaży

    DTS System Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    (oddział ŁÓDŹ) Twoje zadania: Realizacja długo- i krótkofalowej polityki sprzedażowej firmy; Opracowywanie koncepcji dla danej inwestycji w zakresie Systemów Zabezpieczeń; Przygotowywanie zestawień urządzeń na postawie otrzymanej dokumentacji technicznej; Przygotowywanie ofert...
  • Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie sklepu internetowego; nadzór nad terminową realizacją zamówienia, nadzorowanie nad całością prac związanych z realizacją zamówień w sklepie internetowym; stały kontakt z klientem, rozwój produktu.
  • Przedstawiciel handlowy ds. Exportu

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca mobilna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych na przydzielonym terenie w celu zwiększenia sprzedaży (przy współpracy z zagranicznymi lokalizacjami Kronospan) oraz pozyskiwania nowych klientów (kraje ościenne Polski, przede wszystkim Niemcy) Przygotowywanie ofert handlowych w...
  • Doradca Techniczno-Handlowy

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Białystok    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami; Doradztwo techniczne i analiza potrzeb wynajmowych klientów; Obsługa klienta w zakresie wynajmu oraz związanych z tym czynności dodatkowych (zgłaszanie...
  • Doradca Techniczno-Handlowy

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Izabelin-Dziekanówek, ul. Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami; Doradztwo techniczne i analiza potrzeb wynajmowych klientów; Obsługa klienta w zakresie wynajmu oraz związanych z tym czynności dodatkowych (zgłaszanie...
  • Kasjer / Ekspedient

    FRAC BIS Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   5 300 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    wykładanie towarów; obsługa klientów, krojenie i pakowanie wędlin, serów i mięsa, dokładanie i sortowanie towarów; obsługa kasy fiskalnej; drobne prace porządkowe.
  • Analityk procesów sprzedażowych

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiza na potrzeby Zarządu, Przygotowanie i analiza statystyk sprzedaży, Wsparcie działu handlowego w ustalaniu właściwych warunków współpracy, Kontrola przedziałów cenowych w poszczególnych grupach asortymentu, Przygotowanie i...
  • HR Admin Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the HR Community in processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues around the world, supporting...
  • HR Product Owner

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the People & Culture Community in HR systems, processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues...
  • KRONOSPAN OSB Sp. z o.o
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych w porozumieniu z przełożonym; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie;...
  • Kaaral Polska
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Interakcja z klientami naszej firmy, obsługa przez telefon i odpowiedzi na zapytania mailowe.
  • BEHAP-BUD s.c. Eugeniusz Winiarski, Piotr Winiarski
    specjalista mid / junior / senior / praktykant/stażysta  umowa o pracę / zlecenie / o pracę tymczasową / o staż/praktykę / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska sprzedaż usług szkoleniowych - szkolenia techniczne np. szkoleń i kursów m.in. uprawnienia SEP; uprawnienia UDT / TDT(wózki widłowe; suwnice; dźwigi towarowo-osobowe; podesty ruchome; żurawie); kursy spawania, szkolenia BHP oraz wynajem sprzętu m.in. wózki widłowe, podesty...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    RSU Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o dzieło / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  część etatu / pełny etat / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska Organizowanie spotkań z klientami; Nawiązanie kontaktu z klientami drogą telefoniczną oraz mailową; Negocjowanie warunków sprzedaży z klientami; Przygotowanie umów oraz niezbędnych dokumentów do podpisania umów; Identyfikacja oraz pozyskiwanie potencjalnie nowych...
  • Menedżer ds. Sprzedaży Korporacyjnej

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i usług z oferty PZU Życie; Pozyskiwanie nowych Klientów, badanie ich potrzeb oraz proponowanie dopasowanych produktów i usług; Opieka nad portfelem Klientów na powierzonym terenie; Realizacja założonych planów sprzedażowych w perspektywie...
  • Konsultant Techniczny ds. Sprzedaży

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Pomoc w wyborze urządzeń do automatycznej identyfikacji; Projektowanie dedykowanych rozwiązań; Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach biznesowych; Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów; Implementacja rozwiązań;
  • Przedstawiciel Handlowy ds. Handlu Detalicznego

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Kielce, ul. Transportowców 15    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu...
  • specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    obsługa klientów w kanale HoReCa (hotele i restauracje), pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji biznesowych, dbanie o poprawny wizerunek firmy, monitorowanie rynku gastronomicznego na podległym terenie, monitoring, analiza i raportowanie wyników sprzedaży.
  • Doradca Klienta

    GRUPA PZU   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
  • Handlowiec / Agent nieruchomości

    Paweł Sosnowski Spółka Komandytowa   zachodniopomorskie    praca mobilna
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   11 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Praca w okolicach Darłowa, Darłówka, Jarosławca, Dąbkach; odbieranie telefonów, odpisywanie na maile od potencjalnych klientów; prowadzenie ewidencji i bazy klientów i utrzymywanie z nimi kontaktu; prezentacje działek i nieruchomości; spotkania z klientami celem sprzedaży; konstruowanie i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca; udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia; rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Specjalista ds. Obsługi Napraw

    GRUPA PZU   Szczecin    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń komunikacyjnych (obowiązkowych i dobrowolnych) Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz...
  • GRACE PRO SP. Z O.O.
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za sprzedaż produktów. Reprezentacja firmy na rynku. Monitorowanie rynku. Koordynacja działań promocyjnych na wyznaczonym terenie. Rozwój wizerunku i marki firmy. Tworzenie kampanii sprzedażowo-promocyjnych. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie oraz...
  • Specjalista ds. Analizy i Kontroli Warunków Handlowych

    Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie danymi ofert handlowych i ich aktualizacja, Współpraca międzydziałowa w celu monitorowania warunków handlowych, Kontrola zgodności warunków handlowych.
  • Koordynator ds. Sprzedaży (K/M)

    Novotel Gdańsk Centrum   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja misja to sprzedaż usług hotelowych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe i negocjacje kontraktów. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje.
  • Specjalista ds. Obsługi Szkód

    GRUPA PZU   Poznań    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...
  • Specjalista ds. Obsługi Szkód

    GRUPA PZU   Wrocław    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...
  • Specjalista ds. Obsługi Szkód

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...
  • Specjalista ds. Windykacji

    GRUPA PZU   Wrocław    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    Obsługa procesów windykacyjnych; Prowadzenie telefonicznej obsługi podmiotów mających wpływ na procesy windykacyjne; Weryfikacja dokumentacji potwierdzającej zasadność procesów windykacyjnych; Przygotowanie korespondencji - obsługa korespondencji przychodzącej;
  • Doradca ds. Energetyki Odnawialnej

    Sistemo Energy   Gdańsk    praca mobilna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie klientów (pompy ciepła, fotowoltaika, banki energii, modernizacja budynków). Realizacja celów sprzedażowych. Negocjacje umów handlowych. Uczestnictwo w szkoleniach branżowych.

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.