Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1193

  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   świętokrzyskie, Łomża    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    OPIS PRACY: Aktywne pozyskiwanie Klientów, Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami, Realizację założonych planów sprzedażowych, Przygotowywanie ofert handlowych, Budowanie pozytywnego wizerunku firmy, Dbałość o najwyższą jakość obsługi...
  • Pajunk Medical Produkte GmbH
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje obowiązki: pozyskiwanie nowych klientów i użytkowników naszych produktów głównie w szpitalach publicznych i prywatnych; utrzymywanie istniejących relacji z klientami i zdobywanie nowych liderów opinii dla produktów Pajunk w Polsce; udział w przetargach publicznych reprezentowanie...
  • Regionalny Kierownik Sprzedaży (Bankowość)

    AYP Sp. z o.o.   śląskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Rozbudowa portfela Pośredników finansowych na terenie województwa Śląskiego; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami; Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Partnerów, doradztwo i dostarczanie im skutecznych rozwiązań; Prowadzenie analizy rynku i...
  • Przedstawiciel Medyczny

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   małopolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 800 - 7 900 zł brutto/mies.
    5 dni
    Twoje zadania: Nawiązywanie współpracy z lekarzami i jednostkami medycznymi na terenie województwa śląskiego; Sprzedaż i promocja oferowanych usług; Utrzymywanie doskonałych relacji handlowych; Dbanie o realizację założonych celów sprzedażowych; Raportowanie osiąganych rezultatów;...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna, mailowa i poprzez chat obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...
  • Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i polskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Miejsce pracy: Praca zdalna Twoje codzienne zadania: Wsparcie logistyczne związane z zamówieniami klientów oraz; Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (Czat/E-mail/Telefon); Przestrzeganie polityki i procedur firmy, dbanie o jakość; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim 

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje codzienne zadania: Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat/e-mail/telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i osiąganie celów wyznaczonych przez klienta; Przestrzeganie polityki i procedur firmy; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień) Kształtowanie i...
  • Referent ds. obsługi pasażerskiej

    Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Juliusza Słowackiego 200    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Będziesz odpowiadać za obsługę Pasażerów w Executive Lounge oraz saloniku VIP: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów Premium, dbanie o estetykę przestrzeni Usług Pasażerskich Premium, Executive Lounge oraz VIP, rejestrowanie pasażerów w...
  • Opiekun / Opiekunka Klienta

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Poszukujemy Ciebie, jeśli: Posiadasz doświadczenie we współpracy z klientem biznesowym; Z łatwością nawiązujesz nowe kontakty i potrafisz budować długofalowe relacje; Jesteś osobą skrupulatną i szczegółową oraz umiesz dotrzymywać terminów; Z łatwością posługujesz się MS Office...
  • Młodszy doradca / Młodsza doradczyni ds. contact center

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Zgierz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Kontakt z klientami naszej firmy w celu udzielania im najważniejszych informacji przez telefon, chat, e - mail; Pomoc w kwestiach związanych z naszymi produktami, statusem zamówień on - line; Udzielanie pomocy w ramach pojawiających się pytań czy...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska 29​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. handlu ze znajomością języka czeskiego

    Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje główne zadania: Budowanie bazy klientów branży stalowej oraz tworzyw sztucznych w Polsce i zagranicą; Obsługa klientów w języku czeskim; Przygotowywanie ofert handlowych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. zakupu - branża FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie kategorią produktów; Negocjowanie cen zakupu i zamawianie towaru u dostawców; Negocjowanie warunków handlowych; Pozyskiwanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż; Stałe monitorowanie i analiza rynku; Rozliczanie wszelkich zobowiązań...
  • Specjalista ds. Wynajmu i Sprzedaży

    Betonhub Sp. z o.o   Jawczyce (pow. warszawski zachodni, gm. Ożarów Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   4 600 - 14 200 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska aktywne pozyskiwanie nowych klientów w terenie; kompleksowa obsługa klienta; utrzymywanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientami; dbanie o dobry wizerunek firmy; przygotowywanie ofert handlowych; doradztwo w zakresie oferowanych produktów; realizacja planów...
  • Specjalista ds. administracyjnych dla ATOS (z j. niemieckim)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół. Zakres...
  • Specjalista ds. Kooperacji

    Zakłady Odzieżowe Wybrzeże S.I.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: współpraca z kooperantami; umiejętność obsługi dokumentów handlowych; nadzór nad terminowością i jakością; analiza i bieżąca kontrola planów produkcyjnych.
  • Młodszy Specjalista ds. Zakupów

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Praca w systemie ERP polegająca na generowaniu i wysyłaniu zamówień do Dostawców, Monitorowanie statusu dostaw, zgłaszanie reklamacji oraz nadzorowanie ich realizacji, Weryfikacja dokumentów finansowych (faktura VAT) pod względem zgodności z ofertami, poprawności cen,...
  • Specjalista Wsparcia Operacyjnego

    GRUPA PZU   Szczecin    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych; Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej; Obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych; Obsługa posprzedażowa...
  • Senior Finance Manager

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
  • Dyspozytor / Dyspozytorka

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zamieniecka    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Wykształcenie co najmniej średnie; Doświadczenie w pracy w logistyce; Czynne prawo jazdy kat. B; Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym Excela); Umiejętność analizy danych i pracy pod presją czasu; Doskonałe umiejętności interpersonalne.
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Mrągowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Doradca Klienta B2B

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 200 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    bezpośredni kontakt oraz pozyskiwanie klientów B2B; uczestnictwo w imprezach promujących markę nastawienie na realizację założonych celów;
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Olsztyn    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Łęczna    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca Klienta

    GRUPA PZU   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności obsługa Klientów MSP w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Budowanie portfela klientów również...
  • Doradca firm

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN,opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym...
  • Doradca firm

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN,opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym...
  • Members Support Specialist with Danish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • MUSCAT
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    prowadzenie sprzedaży detalicznej okularów w Showroomie Muscat, profesjonalne i aktywne doradztwo w zakresie oferowanych usług i produktów, wsparcie managera w zarządzaniu podległym zespołem, organizacja pracy: planowanie działań, priorytetyzacja zadań, delegowanie obowiązków, udział w...
  • ELEKTROBUDOWA Sp. z o.o.   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    opieka handlowa nad kluczowymi klientami, doradztwo techniczne w zakresie proponowanych rozwiązań, przygotowywanie kompleksowych ofert, sprzedaż usług oferowanych przez Spółkę, pozyskiwanie nowych klientów, ścisła współpraca z Zespołem Sprzedażowym oraz Działem Technicznym, udział w...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Specjalista ds. sprzedaży aut nowych

    Chodzeń Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 52    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wymagania: doświadczenie w branży motoryzacyjnej w dziale sprzedaży samochodów, znajomość technik sprzedaży, samodzielność w planowaniu i realizacji zadań, duże zaangażowanie oraz motywacja w realizacji osiąganych celów, komunikatywność, umiejętność budowania relacji z Klientami,...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Sprzedaży

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: przygotowanie i prowadzenie ekonomicznie uzasadnionej sprzedaży nieruchomości, analizowanie lokalnych rynków nieruchomości oraz współpracę z rzeczoznawcami majątkowymi w celu wyboru optymalnej dla danej nieruchomości strategii...
  • Specjalista skarbowy

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz swój region w skarbowej obsłudze firm i przedsiębiorstw, aktywnie współpracujesz z dealerami i doradcami, spotykasz się z klientami, realizujesz cele w zakresie sprzedaży produktów skarbowych. To stanowisko może być Twoje, jeśli: interesuje Cię...
  • Telefoniczny doradca ds. sprzedaży

    Unique People sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  część etatu
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej, obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat, obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii, obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji...
  • Regionalny Przedstawiciel Sprzedaży ds. Inwestycji i Renowacji

    SEMPRE Farby Sp. z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Miejsce pracy: województwo lubuskie (okolice Gorzowa Wielkopolskiego, Zielona Góra, Świebodzin, Żagań, Międzyrzecz) Zakres obowiązków: odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych oraz marketingowych; przygotowanie ofert i dostarczenie klientowi wymaganych...
  • Regionalny Przedstawiciel Sprzedaży ds. Inwestycji i Renowacji

    SEMPRE Farby Sp. z o.o.   Poznań    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Miejsce pracy: województwo wielkopolskie (Poznań, Leszno, Kościan, Wolsztyn, Piła) Zakres obowiązków: odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych oraz marketingowych; przygotowanie ofert i dostarczenie klientowi wymaganych dokumentów oraz materiałów technicznych;...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Wołomin, ul. Geodetów 2b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 700 - 6 400 zł brutto/mies.
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Doradca Klienta

    GRUPA PZU   Szamotuły    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Ostrobramska    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 700 - 6 400 zł brutto/mies.
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    Chodzeń Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 52    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres podstawowych obowiązków na w/w stanowisku: traktowanie klientów jak mile widzianych gości w salonie; udzielanie wstępnych informacji; obsługa rozmów telefonicznych oraz korespondencji nie tylko mailowych; obsługa kasy fiskalnej. Idealny kandydat: posiada doświadczenie w obsłudze...
  • Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Łódź    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.