Archiwalne oferty pracy

  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    4067 dni
    Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
  • Infrastructure Analyst

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    4086 dni
    Responsibilities Receipt and handling incident tickets; Handle incident tickets based on: Troubleshooting procedure, Production documentation; Experience in the area of Unix/Linux Systems or Databases or Network IP equipment; Implement requests sent by Level 2 Support Team (e.g. simple operational...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    4088 dni
    Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
  • Infrastructure Engineer (French)

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    4088 dni
    Main accountabilities Incident management and problem management; Batch Scheduling; Planning management on applications; On demand requests; Cyclic tasks to prepare applications from test to production environment;
  • Junior Software Developer

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    4088 dni
    Position purpose Our team consist of 17 Software Engineers having experience in end to end Software Delivery process. The mission of is to deliver the highest quality software development service internally for Capgemini Global as well as externally to our Clients. Job description The scope of work...
  • Uczestnik programu ''CLIC’kaj po francusku!''

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    4088 dni
    O nas Szukasz ciekawych możliwości rozwoju i nowych wyzwań? Chcesz połączyć naukę języka francuskiego ze zdobywaniem doświadczenia zawodowego? Marzysz o pracy w międzynarodowym środowisku? Jeżeli na wszystkie powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi TAK, to właśnie Ciebie szukamy i...
  • Web Server and Middleware Administrator (German)

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    4094 dni
    Job description We are currently looking for experienced and non-experienced professionals to work within a team which is responsible end to end for supporting IT infrastructure and high availability application environment for one of largest financial institution on German market. Current...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    4104 dni
    Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    4104 dni
    Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
  • Quality Assurance Engineer

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    4104 dni
    Job description We're looking for graduates or students with ability to work at least 3 days a week. The scope of work is software testing, creating automated tests for software products (projects mainly in Microsoft .NET technology). Employee will be working closely to developers and customers....
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    4104 dni
    Position purpose Owns the quality of service delivered from IS delivery including performance reporting; Acts as a focal point of contact for the Customer, Account Manager and Capgemini IS delivery, for the delivery of services to the client; Maintains a detailed knowledge of contracted service...
  • Asystent ds. Wsparcia Klienta Holenderskojęzycznego

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    4121 dni
    Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    4121 dni
    Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
  • Asystent ds. Wsparcia Klienta Szwedzkojęzycznego

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    4122 dni
    Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
  • Junior Infrastructure Analyst

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    4122 dni
    Responsibilities Monitor events on tools; Create a ticket in incident handling tool, regarding information included in the alarm; Apply the procedure joined to the alarm if it exists; Transfer the incident to the Level 1 Support Team; Follow the actions made by all the supports teams and make an...

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Ul. Lublańska 38

31-476 Kraków