Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
Responsibilities Receipt and handling incident tickets; Handle incident tickets based on: Troubleshooting procedure, Production documentation; Experience in the area of Unix/Linux Systems or Databases or Network IP equipment; Implement requests sent by Level 2 Support Team (e.g. simple operational...
Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
Main accountabilities Incident management and problem management; Batch Scheduling; Planning management on applications; On demand requests; Cyclic tasks to prepare applications from test to production environment;
Position purpose Our team consist of 17 Software Engineers having experience in end to end Software Delivery process. The mission of is to deliver the highest quality software development service internally for Capgemini Global as well as externally to our Clients. Job description The scope of work...
O nas Szukasz ciekawych możliwości rozwoju i nowych wyzwań? Chcesz połączyć naukę języka francuskiego ze zdobywaniem doświadczenia zawodowego? Marzysz o pracy w międzynarodowym środowisku? Jeżeli na wszystkie powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi TAK, to właśnie Ciebie szukamy i...
Job description We are currently looking for experienced and non-experienced professionals to work within a team which is responsible end to end for supporting IT infrastructure and high availability application environment for one of largest financial institution on German market. Current...
Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
Job description We're looking for graduates or students with ability to work at least 3 days a week. The scope of work is software testing, creating automated tests for software products (projects mainly in Microsoft .NET technology). Employee will be working closely to developers and customers....
Position purpose Owns the quality of service delivered from IS delivery including performance reporting; Acts as a focal point of contact for the Customer, Account Manager and Capgemini IS delivery, for the delivery of services to the client; Maintains a detailed knowledge of contracted service...
Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
Responsibilities Monitor events on tools; Create a ticket in incident handling tool, regarding information included in the alarm; Apply the procedure joined to the alarm if it exists; Transfer the incident to the Level 1 Support Team; Follow the actions made by all the supports teams and make an...