Chcemy, aby środowisko informatyczne, którym administrujemy lub, które wdrażamy u Klienta, było dla niego niewidocznym ale skutecznym narzędziem w osiąganiu celów biznesowych.
Zakres pracy: odbieranie telefonów od użytkowników, rejestracja zgłoszeń, identyfikacja przyczyny problemów, usuwanie przyczyn problemów, dokumentowanie działań technicznych, analiza stanu technicznego sieci i rozwiązań serwerowych, rozwiązywanie problemów w obszarze sieci i rozwiązań serwerowych.
Zakres pracy: odbieranie telefonów od użytkowników, rejestracja zgłoszeń, identyfikacja przyczyny problemów, usuwanie przyczyn problemów, dokumentowanie działań technicznych, analiza stanu technicznego sieci i rozwiązań serwerowych, rozwiązywanie problemów w obszarze sieci i rozwiązań...
Zakres pracy: odbieranie telefonów od użytkowników, rejestracja zgłoszeń, identyfikacja przyczyny problemów, usuwanie przyczyn problemów, dokumentowanie działań technicznych, analiza stanu technicznego sieci i rozwiązań serwerowych, rozwiązywanie problemów w obszarze sieci i rozwiązań serwerowych.
Zakres pracy: odbieranie telefonów od użytkowników, rejestracja zgłoszeń, identyfikacja przyczyny problemów, usuwanie przyczyn problemów, dokumentowanie działań technicznych, analiza stanu technicznego sieci i rozwiązań serwerowych, rozwiązywanie problemów w obszarze sieci i rozwiązań serwerowych.
Zakres pracy: odbieranie telefonów od użytkowników, rejestracja zgłoszeń, identyfikacja przyczyny problemów, usuwanie przyczyn problemów, dokumentowanie działań technicznych, podejmowanie decyzji o przekazaniu zadania do ekspertów z dziedziny problemu.
Zakres pracy: Analiza stanu technicznego sieci i rozwiązań serwerowych. Rozwiązywanie problemów w obszarze sieci i rozwiązań serwerowych. Rozwiązywanie problemów napływających od użytkowników. Prowadzenie rozmów telefonicznych z użytkownikami. Projektowanie i wdrażanie nowych...
Zakres pracy: odbieranie telefonów od użytkowników, rejestracja zgłoszeń, identyfikacja przyczyny problemów, usuwanie przyczyn problemów, dokumentowanie działań technicznych, podejmowanie decyzji o przekazaniu zadania do ekspertów z dziedziny problemu.
Zakres pracy: Analiza stanu technicznego sieci i rozwiązań serwerowych. Rozwiązywanie problemów w obszarze sieci i rozwiązań serwerowych. Rozwiązywanie problemów napływających od użytkowników. Prowadzenie rozmów telefonicznych z użytkownikami. Projektowanie i wdrażanie nowych...
Zakres pracy: inwentaryzacja infrastruktury informatycznej (warstwa sieciowa i aplikacji) spis z natury sprzętu i licencji; wykonywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej; testowanie jakości dokumentacji; prowadzenie cyklicznych szkoleń z treści dokumentacji; współtworzenie metodologii...
Zakres pracy: odbieranie telefonów od użytkowników, rejestracja zgłoszeń, identyfikacja przyczyny problemów, usuwanie przyczyn problemów, dokumentowanie działań technicznych, podejmowanie decyzji o przekazaniu zadania do ekspertów z dziedziny problemu.
Zakres pracy: odbieranie telefonów od użytkowników, identyfikacja przyczyny problemów, rozwiązywanie części zgłoszeń posiadających udokumentowane działania, podejmowanie decyzji o przekazaniu zadania do ekspertów z dziedziny problemu.
dobra znajomość systemów operacyjnych typu Windows XP/7/8/10 oraz biurowych z rodziny MS Office; znajomość aplikacji płatnik (ZUS), mile widziana; umiejętność obsługi zdalnej (TeamViewer, VNC) umiejętność instalacji, konfiguracji i utrzymania stacji roboczych z systemem Windows;...
dobra znajomość systemów operacyjnych typu Windows XP/7/8/10 oraz biurowych z rodziny MS Office; dobra znajomość aplikacji płatnik (ZUS), pomoc telefoniczna przy wypełnianiu deklaracji; umiejętność obsługi zdalnej (TeamViewer, VNC) umiejętność instalacji, konfiguracji i utrzymania...
bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych typu Windows XP/Vista/7/8 oraz biurowych z rodziny MS Office; znajomość płatnika; umiejętność obsługi zdalnej (TeamViewer, VNC) dobra znajomość zagadnień sieciowych oraz zagadnień komunikacji TCP/IP; umiejętność instalacji, konfiguracji i...
bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych typu Windows XP/Vista/7/8 oraz biurowych z rodziny MS Office; znajomość płatnika; umiejętność obsługi zdalnej (TeamViewer, VNC) dobra znajomość zagadnień sieciowych oraz zagadnień komunikacji TCP/IP; umiejętność instalacji, konfiguracji i...