www.ravnet.pl
Integrator systemów informatycznych oraz właściciel marki
PomocInformatyczna.pl
Poszukujemy do Zespołu Technicznego osobę identyfikującą się z problemem użytkownika (przeciwieństwo urzędnika), która będzie współtworzyła Service Desk.
Zakres pracy:
- odbieranie telefonów od użytkowników,
- identyfikacja przyczyny problemów,
- rozwiązywanie części zgłoszeń posiadających udokumentowane działania,
- podejmowanie decyzji o przekazaniu zadania do ekspertów z dziedziny problemu.
Kompetencje:
- szeroka wiedza techniczna (nie musi być specjalistą w konkretnej dziedzinie),
- doświadczenie w pracy z technologiami: AD, panel Office365, panel Google Admin, praca z VPN, diagnostyka TCP/IP, druk lokalny i sieciowy, modyfikacja uprawnień.
Konieczne są:
- umiejętność pomocy użytkownikowi „zdalnie" oraz umiejętność koordynowania prac.
Doświadczenie:
- kilkuletnie na podobnym stanowisku.
Forma prawna zatrudnienia: B2B, umowa o pracę. W obu przypadkach prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia netto po 2 m-c okresie próbnym.
RavNet pracuje z wykorzystaniem systemu wizualizacji pracy KANBAN, stosujemy w praktyce strategię LEAN (w skrócie chodzi nam o to aby dziś być lepszym niż wczoraj), dlatego ważne jest aby osoba miała chęć dzielenia się swoimi przemyśleniami.
Nasza misja: Chcemy aby środowisko informatyczne, które wdrażamy u Klienta, było dla niego niewidocznym ale skutecznym narzędziem w osiąganiu celów biznesowych.